En väldigt lugn dag!

Ja, det blev väldigt lugnt eftersom Hugo var hemma från dagis idag. Vi slappade på förmiddan, men sen blev jag alldeles för rastlös av att sitta inne. Så vi gick ner till mamma (som var ledig idag) å tog en fika.
Ida mötte upp oss där och sen kom Thomas å hämtade oss på hemvägen.
Så- som sagt, en väldigt lugn dag. Men det är väl så det är när man är hemma med febrigt barn. Fast på Hugo märks det ingen större skillnad för han har lika mycket spring i benen ändå=).

Nu har jag nästan=) helt bestämt mig för djur på Hugos garderobsdörrar.
Tänkte ha giraffen på den lite smalare gareroben och elefanten med apan på den lite bredare. (Garderoberna står precis bredvid varann men inte riktigt samma storlek).
Får lägga ut en bild när jag är färdig, men så här ser djuren ut iallafall.

Kommentarer
Postat av: malin

De tror jag blir super fint, du e så sjukt kreativ ju... ojojoj va ja kommer ha god nytta av det när jag flyttat.. =) tack för en kanon dag många kramar

2009-04-19 @ 20:25:39
URL: http://mailo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0