Grattis Thomas på födelsedagen!

Kommer knappt ihåg hur mycket du fyller - 25 år vad det va! =).
Jättemånga kramar & pussar till dig idag!!

Märkte när jag skulle hitta ett kort på dig, Thomas - att vi knappt har några!
Det får vi ändra på (fram med kameran) =).


Igår jobbade vi hårt, Ida och jag med att göra vårfint på framsidan! Vi var inte färdiga förräns strax innan "Criminal minds" började kl.21:00. Men då hade Thomas och Filip gjort kaffe och mackor, och det smakade extra gott efter slitet!

Här vilar en trött Ida ut =).


 Hugo var nöjd med att vara ute hela kvällen å köra traktor, bil, bobbycar och trehjulingen. Han älskar verkligen allt som har däck eller hjul.=).


Nu ska vi strax ta en långpromenad, Hugo och jag, till maxi. Vi ska handla det som behövs till den varma smörgåstårtan till kvällen. Vädret är ju underbart ute så det ska bli riktigt skönt att komma ut lite! Men vi fuskar lite på tillbakavägen för Thomas har lovat att skjutsa hem oss!

Kommentarer
Postat av: lena nilsson

Grattis i efterskott, Thomas. Skickade ett sms den dagen du fyllde, men fick ej svar. Hoppas det kom fram. Bengt och jag får fira dig när jag kommer hem till påsken.

2009-04-06 @ 14:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0