Grillat (i kylan)!

Det var trevligt att få besök av Mats  och Boel. Träffar ju dom alldeles för sällan.
Dom hade med sig sina "små" vovvar också - Nemi och Elvira. (Leonberger)
Men på grund av min allergi höll dom sig på altanen, men stog å pep lite i dörren när vi satt å fikade =).
Dom är jättefina dom där två hundarna, men vääldigt stora. Inget man tar under armen precis =).

Ska vi behöva stå här, eller?


På eftermiddan sen åkte vi ut till min brossa Tony med familj i Månsarp.
Det blev grillat men det var ju inte direkt nån värme, så vi käkade inomhus istället, men lika gott för det =).

Hugo var snabb och hoppade in i bilen å sa att han kunde köra hem - lille busunge.
Honom fick jag sitta å underhålla hela vägen hem så han inte skulle somna, helt slut som han var!


Nähä, en liten stund till framför tv:n, sen måste jag krypa under täcket - jobbar hela dan imorn!

Kommentarer
Postat av: MO

Hejsan, tack för kommentaren hos mig, alltid kul med en ny bloggkontakt :)

Så söta hundar, fast ja de är verkligen inga knähundar...hihi, men å andra sidan kan man ju gå rejäla långpromenader med dem, o sånt gillar jag (min hund med för den delen), ha de fint

2009-04-19 @ 18:22:14
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0