Ikea race!

Jag och min vän Louise skulle gå på bio ikväll, men det fanns ju ingen film vi var direkt intresserade av.
Så istället blev det en sväng till Ikea, och det är ju inte sämre precis=)
För mig blev det ett nytt lila överkast (kör lila där nu) och lite småkrafs som plastburkar m.m.

Hugo har härjat vilt i Louise och Daniels trädgård idag. Även "hjälpt" Daniel att sätta deras nya häck=)
Vet inte hur många gräsfläckar han hade på kvällen.
Men vad är det man brukar säga - skitiga barn=friska barn=)

Den här nya lampan på Ikea är jag väldigt nyfiken på, men den har inre kommit till Jkpg än.

Bild lånad från Ikea.

Kommentarer
Postat av: Dahlarna

Den lampan är så läcker! Har dock inte sett den IRL, men är riktigt nyfiken! Läste någon blogg som skrev att den såg för "papprig" ut. Snygg är den på bild iallafall! Ha det gott!

2009-04-30 @ 08:26:35
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Mari

Hahaha!! IKEA race är jag bra på, det blir inte långa stunder där inne, man vet ju oftast vad man ska ha och vart det finns.....fast hade man inte haft IKEA på så nära håll hade man nog varit där många timmar, hemska tanke...fast vi uppskattar nog det inte som de som sällan åker.



Den lampan är kul men har inte sett den i verkligheten.



Ha det så gott! Nu ska jag försöka sova en stund, har blivit sisådär i natt. Fast brukaren har varit lugn.

2009-04-30 @ 11:06:22
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Ohhh vad fin lampa och på IKEA så borde ju priset vara överkommligt, hoppas jag i alla fall.

2009-04-30 @ 11:23:06
URL: http://ullabella.webblogg.se/
Postat av: Kicki

Lampan finns i Älmhult :)

2009-04-30 @ 12:31:48
Postat av: Fröken Fräken

Ja, för mig är nog chansen större att jag hamnar på Ikea istället för på bio! Jag är också nyfiken på den där "maskroslampan" och undrar om den skulle passa i mitt sovrum. Men har inte lyckats få se den live än...

2009-05-01 @ 10:46:30
URL: http://tusenideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0