Jobbat färdigt långhelgen!

Det är skönt när man vet att den lite längre helgen är avklarad. Då vet man att det är 6 veckor kvar till nästa=). Nackdelen med dessa helger är ju att jag inte träffar Hugo på flera dar=(. Dom stora är ju fortfarande vakna när jag kommer hem på kvällen.
Men man får ta igen det myset nu när man är ledig istället!

Barnen har påsklov denna veckan, men ingen av dom är hemma ändå. Dom stack iväg till kompisar båda två. Ska alldeles strax hämta Hugo så då får vi mysa lite istället=).

I helgen när jag jobbade gjorde Thomas lite nytta här hemma. Han tog bort det gamla sop-förvarings-utrymmet (eller va det heter hi hi). Och spikade upp en ny vägg efter! Skönt å få bort det eländet som bara stog och tog plats!


Under tiden som Thomas fixade detta, var Ida och hennes kompisar barnvakt till lilleman. Dom gick till Torpaskolans skolgård och lekte loss. Undrar om det var Ida eller Hugo som hade roligast=).

Kommentarer
Postat av: lena nilsson

Vad fin väggen blev. Jag tror Ida hade lika roligt som Hugo. Det är bra att ha en lillebror, då kan man skylla på att det är HAN som vill gunga. Det är bra Ida, bli inte vuxen för fort.//Mormor.

2009-04-06 @ 14:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0