Lite nytt...igen!

Kom hem från jobbet för en stund sen!
Ska inte hämta lilleman förräns 2, så jag hade liten stund för mig själv.
Stog å valde mellan att städa eller sätta mig här en stund...ja, valet var ju inte jättesvårt, sitter ju nu här med kaffekoppen=)
Solen kommer jag få min dos av hela eftermiddan med Hugo ute på gården!

Åkte förbi stan på vägen hem, och det blev lite kläder till mig och Hugo. (eller rättare sagt ett till mig och fem till Hugo, varför blir det alltid så?)
Dom stora kan jag knappt handla till längre - våra smaker stämmer inte alltid överens=)

När jag sen skulle åka hem, missade jag precis bussen, retligt!
Gick in på Hobbyglädje/Panduro tills nästa skulle gå, och naturligtsvis kom jag inte ut tomhänt därifrån=)

Ett sånt här ark blev det för bara 49kr.
Ska bara klura ut var jag ska sätta dessa fina meningarna nånstans, dom är ju även flyttbara som tur är (om man inte sätter dom på tapet då förståss).


Sen måste jag få visa vad duktiga Filip har gjort i syslöjden.
Det märks att barnen fått lite från mig iallafall, för dom gillar verkligen att pyssla - jag älskar det=)


Nähä, kanske att jag får ta ett litet röj här hemma iallafall innan dagishämtning!

Kommentarer
Postat av: Proforma

Kul med Panduro, man hittar alltid något där!



Sv. Jag la priset på hängmattan som en länk (ordet "detta" i mitt inlägg kan man klicka på) vet inte hur mycket du upptäckt än att man kan göra på bloggen. Priset på hängmattan är 4599 kr... usch!

Ha en skön kväll!

2009-04-29 @ 17:42:38
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: MO

Men så fint ark med vackra ord....Panduro har ju mycket kul fast jag har en 10 mil till närmsta så det blir inte så ofta jag är där....

Söt tavla på Bart? (kan inte riktigt namnen på Simpsonfamiljen men kör en gissning), kram

2009-04-29 @ 17:57:37
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Jag har en kompis som är arbetslös som nyss börjat sågat bokstäver hon är jätte duktig ,Hon har lagt ut på tradera just love :) Hon har allias namn IKKS,om du vill kolla :)mdf bokstäver lika som ´mina målade

Härliga v´äggord du fyndat :)

ha det bra pysseliten

2009-04-29 @ 22:26:37
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Kicki

Pysslandet ligger i släkten på båda sidor... Mina "små" pysslar en del de också :)

2009-04-30 @ 12:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0