Usch då!

Usch då! Vilken trevlig familj vi är då!!
Ida och jag sitter vid datorn och Filip spelar tv-spel. (Thomas är å tackar av en arbetskamrat).
Hugo sitter bredvid mig och målar. Liike beel (rita bil) skriker han hela tiden, och även att jag ritat minst 10 bilar nu är han ändå inte nöjd =).

Han brukar iåförsig sova vid denna tiden, men sov så länge i eftermiddas. Han har feber så jag ska va hemma med honom imorn!

Nähä, får väl ta tag i det här nu och fixa ihop lite kvällsmat istället!

Ida vid sin laptop.


Filip vid sin tv.


Och så konstnären Hugo. Tala om koncentrerad. =)


Ojdå, den gick visst sönder!



Kommentarer
Postat av: tina

Hej där!Kul att hitta hit till din sida.

Tack för dina ord om min svärmor...

Tack också för dina fina ord om min blogg,kul att den inspirerar lite.Inredning är ju så himla kul,och jag gillar att förändra hemma med små medel...flytta runt på grejer och använda det man har ihop med lite nytt när det passar plånboken.



Nu ska jag kika runt här lite hos dej... och jag återkommer!



kram å trevlig helg!



tina

2009-04-17 @ 17:53:46
URL: http://tinaminastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0