Usch, nu regnar det också!

Vart tog det härliga vårvädret vägen om jag får fråga!!
Typiskt också eftersom Ida och hennes kompisar tog med sig Hugo och två andra knattar upp till stadsparken för en stund sig! (Hugo fick ledigt från dagis för att Ida ville ta hand om honom idag). Dom hade fika med sig och skulle titta på alla djuren, leka i parken och mata änderna med gammalt bröd.
Men hon hade iallafall varit så förutseende att hon plockat med sig regnkläder och regnskydd till vagnen!
Men det är bara så tråkigt när tjejerna är snälla och vill göra nåt roligt för småbarnen. (Men har väl en känsla att Hugo iallafall kommer ha lika roligt ändå!)

Nu när det är sånt pissväder ute, plockar jag fram gamla härliga semesterbilder istället så man kan drömma bort sig lite.
(Hade inga andra aktuella bilder just nu =).

Vi äter mjukglass i Danmark. Dom hade de största mjukglassarna jag sett. Fast vi valde nån storlek mindre=). Varmt som sjutton var det också, så man fick skynda sig innan det smälte. Alla väldigt koncentrerade =).


Hur går det för dig pappa? Skynda dig innan hela glassen tippar =).


Härligt med grillning på kvällen! Det sitter en gravid tjockis till vänster som inte ens får plats i bilden =).


Nähä, nu sticker jag iväg till jobbet och kommer inte hem förräns imorgon. Jobbar natten!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0