Vårtecken!

Har varit iväg på utbildning genom jobbet idag på förmiddan!
Kom hem för en stund sen, Hugo sover middag och kaffet är påsatt, så jag sätter mig en stund här innan Prins Bus vaknar igen=)

Såg att det fanns en blogg som heter
www.humlebacken.blogg.se (jättefin blogg) som kör en utmaning i vårtecken.
Vet inte om jag kanske var lite för sent ute, men jag anmälde mig iallafall, en kul grej=)

Mina vårtecken...

Pärlhyacinten i vår rabatt, förmodligen sista våren eftersom det förhoppningsvis ska byggas en ny fin sten-uteplats. Men kan ju flytta dom för de är rätt söta=)


Clematisen som vi planterade förra året hoppas jag ska blomma lite i år.
Ser lite klen ut, men den kommer nog igen sig=)


I lille-skogen precis bredvid oss finns det hur mycket vitsippor som helst-härligt!


Och det allra bästa vårtecknet är att barnen inte varit inne (vid datorer och tv) utan varit ute hela dagarna=)


Vi har ju verkligen haft en kanonfin vår hittills, hoppas att den bara fortsätter...å fortsätter...tills sommaren tar över =)

Kommentarer
Postat av: pysseliten

Hej har varit inne och kollat lite hos dig :) fint

Du har med nyss med börjat blogga ser jag

kul, men jag fattar hur kan alla va så duktiga det tar väl flera år att lära sig :) så jag får väl se om jag klara av att få någon fin blogg någon gång :)

2009-04-27 @ 16:24:42
Postat av: MO

Härliga vårtecken....Ja att få ut ungarna är minsann inte det lättaste, speciellt killarna som är några riktiga "datanördar"..hihi, ha de fint

2009-04-27 @ 18:23:06
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Var med och tävla på min blogg ! :)

vinnaren får en länkning! :) kram

2009-04-27 @ 21:09:20
URL: http://stephaanieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0