Inte så smart av oss!

Att renovera badrum,
och möblera vardagsrum nu när solen skiner som bäst igen!
Idag fick vi vår duschkabin och handfat med spegel levererat från Hafa.
Thomas kopplar och grejar med vattenrören på badrummet på ovanvåningen.
Och jag fyller bänken med saker som vi har flyttat till matplatsen.
Tur att man har stora barn, som kan hjälpa till att kolla lilleman ute på gården!

Ska nog ta ett break nu, och gå ut å njuta lite av solen med ;-)

Denna bänken är det som vi har haft som tv-bänk innan,
som nu står vid matplatsen istället!
Den svarta lampan köpte jag på Ikea igår, passade fint till min svarta asa-kruka!
Ska nog bli ett fint väggord på väggen sen också tror jag!


Vid tv-sidan ser det fortfarande ut som ett bombnedslag,
av dvd-filmer, spel och jag vet inte vad...
massa skräp har man ju i sina skåp när man börjar riva...pust!!
Så bilder på det kommer senare....nu är det lite sol som gäller ;-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul att få möblera om=) Och ett nytt badrum är inte fy skam;-)

vi har hunnit med en tripp till stranden och nu fixar DAnne maten medans jag stoppade barnen i badet. Dom blir juh inte direkt rena av att vara vid havet dom små liven;)

Kram

2009-08-06 @ 16:30:47
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Emma

Blev ju jättefint med det där skåpet=)



Klart vi har bra smak...hihi=)

Jo jag har oxå sett att vi har ganska mycket lika saker i våra hem..kul!



Hoppas du hunnit njuta av solen lite idag!

Kramizar Emma

2009-08-06 @ 17:10:38
URL: http://liljan.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Kul med badrummet ,äntligen nästa vecka ska vi börja har väntat så länge nu :) Har jag sagt varje vecka snart ;)

2009-08-06 @ 17:12:08
Postat av: sanna

Så snyggt!! De tyckte jag var kanon skulle var ajätte nöjd om jag hade det så.. Du har smak som jag tycker om..



Kramar om

2009-08-06 @ 20:31:56
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: catrin

bara kul med massa saker att göra juhu!!!!

och gosaker gör inget att det blir i din blogg heller du gör så att till och med jag har bakat'!!'

och de e inte illa de...

Kram

2009-08-06 @ 20:38:49
URL: http://tinibakini.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vilken snygg/cool fotogrej som du har på skåpet. Ser ut som korten sitter med nypor. Är det något du köpt? Ännu en gång, fint och smakfullt har du hemma!

Kram Åsa

2009-08-07 @ 23:36:34
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0