Åh, så härligt...

....ikväll kommer äntligen Ida hem efter en veckas semester på Gotland!
Känns lite olustigt att veta att hon just nu sitter på Gotlands-färjan,
efter den lilla olyckan som hände nu i veckan.
Försökt att ringa på mobilen, men det är väl lite dålig täckning!
Men hon skulle höra av sig när hon kommer i land iaf....
(hm, ja ja ja...jag vet att jag är en nojjig hönsmamma) :-)

Men iallafall...
har förberett lite goda räkmackor tills den efterlängtade tjejen kommer hem!
(Hon älskar ju räkor!)
Så då ska vi ha lite familjemys :-)

De senaste dagarna har det varit lite dåligt med bloggandet för min del!
Dels kanske för att jag jobbat den gångna veckan,
och sen har faktiskt inte inspirationen för det varit på topp!
Men jag håller på att fixar och grejar lite här hemma....
så jag kommer nog ha lite att visa dom närmsta dagar sen ;-)

Jag kan iallafall visa mina jättesöta rosa rosor
som blommar för fullt just nu på framsidan!
Tyvärr kommer vi nog inte ha dom kvar nästa år,
för då planerar vi att lägga sten på hela framsidan.
Så vi får passa på att njuta av dom desto mer nu ;-)

Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Men dom fina rosorna kan ni väl flytta till en annan rabatt! Synd att bara kasta bort!

Räkmackor som är så gott men fy attans vad dyra räkorna är för tillfället, vi som brukar äta det nästan varje fredag. Nu var det längesedan!

Ha det gott!

Kram

2009-07-25 @ 22:05:18
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

Räkor åhh vad gott :))) Avis

2009-07-25 @ 22:09:45
Postat av: karola

Mysigt att du får hem tjejen, gotta er riktigt!

så fina rosor du har, jag längar efter min egna trädgård nu.... ha det gott

2009-07-25 @ 23:07:17
URL: http://alltidinredning.blogg.se/
Postat av: Anna

håller med vad någon annan sa, du kan väl flytta dom till en annan rabatt! dom är ju supersöta (har ju likadan själv) :-)



hoppas ni har haft en skön kväll tillsammans med den hemkommande dottern!

nu drar jag till liseberg i 2 härliga dagar! (eller imorgon bitti)

2009-07-26 @ 00:09:07
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: maria

Åh jag ÄLSKAR rosor!! dom luktar juh så GOTT!!=)

2009-07-26 @ 11:06:49
URL: http://cupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0