20 år !!

Kan inte fatta det riktigt, men idag är det 20 år sen Thomas och jag träffades. 
Man kan ju inte annat än känna sig lite gammal.
Jag menar - vi har ju en dotter som är 15 år (lika gammal som vi var när vi blev tillsammans).
Vi frågade Ida om hon tyckte att hon hade gamla föräldrar, men det tyckte hon absolut inte -
så tack för det lilla gumman =)

Vi skulle egentligen myst lite och ätit nåt gott ikväll, men får spara det till helgen för jag har hoppat in extra på jobbet inatt!
Men på sätt och vis är det bättre att ta det till helgen när vi är lediga.

Tusen pussar och kramar till dig, my little honey !!
Vi kör 20 år till, eller =)...love you.

Thomas och lille Hugo.

Kommentarer
Postat av: malin

Du är inte gammal Therese, Grattis till 20 år =) kram

2009-03-17 @ 20:18:34
URL: http://mailo.webblogg.se/
Postat av: Lena Nilsson

Man fattar inte hur fort tiden går.

Ni har klarat ert förhållande bra, och jag är helt säker på att ni kommer att klara MÅNGA år framåt. Tack för JÄTTEFINA barnbarn. // Mormor Lena

2009-03-18 @ 14:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0