En perfekt dag!

Idag har det verkligen varit liv å rörelse här hemma. Tony kom hit på morgonen och vi åt frukost tillsammans. Sen stannade de tre äldre barnen hos mig, medans han åkte upp till Petra och bebisen några timmar. Och det var fullt ös, till både Emil och Hugo somnade till slut. Jag passade på att grädda en stor hög med pannkakor då!

Sedan kom Tony tillbaka, och även lillebrossan kom förbi en sväng. Det var ju inte direkt igår vi träffades så det var riktigt roligt att ha båda brossorna här för en gång skull =).
Vi käkade pannkakor, och festade även med lite grädde och sylt till (fredag ju)=).

Killarna i full gång att slänga ut allt från lådorna i köket.


Och storasyrrorna var med och busade lite!


Ronny skojar med Hugo!


Glass tajm!


Ja, dom känner sig som hemma iallafall mina käre bröder - slängde sig i soffan och spelade x-box 360 en stund. Tur att dom har en snäll syster=) som tillåter det!



Sen när mina bröder hade åkt så kom Thomas brossa Mats förbi. Och det var verkligen inte igår vi träffade honom heller. Mats visar en massa dåliga hårdrockslåtar för Thomas på You tube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0