En sväng till A6....

...fick det bli idag på eftermiddan!

Pojkarna behövde både kläder och skor, dom växer så det knakar!
Ida var också med för hon behöver ju alltid något (enligt henne själv iallafall) =)

När vi hade handlat färdigt och skulle gå å fika, kom vi på att Filip började träna om 20 min!!
Det fick bli att köpa med oss fikat, slänga in oss i bilen och åka hem istället. (Och Filip hann iväg också!).

Nu precis har Ida och jag tittat färdigt på Grey`s anatomy, som var riktigt sorgligt idag.
Med tårar i ögonen sitter vi och flinar åt varann, för att vi är så blödiga=).

Ska nog försöka gå lägga mig tidigt ikväll, är såå trött.
Men det slutar väl med att man somnar i soffan om jag känner mig själv rätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0