Ibland är dom helt underbara !

Min lilla familj alltså! (Å ibland lite mindre underbara också för den delen) =). Men iallafall - när jag hade varit hos mamma i Norrköping så hade Thomas putsat alla fönster på nedervåningen, och Ida hade äntligen städat hos sina fiskar (hade ju hotat med att spola ner dom i toan om hon inte höll rent) =).

Å Thomas sökte lite beröm och frågade om jag såg nåt specellt när jag kom hem, han gav ledtråden att jag kunde "titta ut" och se om jag kom på det. Då fick jag klappa honom på axeln och säga braaa. (Hi, hi dom som sett "Mia & Klara" vet ju vad jag menar).

Ja, nu slipper vi ju skämmas när solen skiner ute iallafall
- bra jobbat Thomas. =)


Å Idas fiskar mår nog så mycket bättre nu när dom slipper simma runt i sin egen smuts!

Kommentarer
Postat av: lena nilsson

det var duktigt gjort Thomas. Jag tror Therese vill se mer av dom sidorna hos dig. Nu väntar jag bara på den nya barnbarnet. Hoppas det kommer snart.

2009-03-25 @ 14:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0