Lunch med Liv och Davidsson!

Ida och jag träffades på stan idag, och vi passade på att äta lunch på "Esters kök & bar". När vi satt och åt, frågar Ida mig - sååg du inte vem som gick förbi vårat bord?
Näe, svarar jag, och hon tvingar mig slita ögonen från den såå goda maten på tallriken=).
Det var ju Stefan Liv, och kolla där är ju Davidsson också!! Mobilen åkte upp direkt och så iväg med sms till kompisarna! Sedan fick mobilen ligga kvar på bordet ifall dom skulle gå förbi igen. (Så  hon då skulle kunna ta ett kort).=). Hon är för söt min lilla Ida!  (Kan ju även säga att hon tog en bild när vi gick, och det som syns är min rygg och nån människa längre bort man inte kan se).

Sedan gick vi till Lindex för jag skulle köpa en jacka jag sett till Hugo. (Hade en 25% rabatt  som gick ut idag). Men naturligtvis är ju jackan slut, så det blev byxor och tröja istället. Så här fin blev han i det, killen!


Just nu är det bara jag och killarna hemma. Thomas är å tränar och Ida är på bio med en kompis.
Filip hade lite tråkigt så han satte igång att göra chokladbollar. Han ska ju bli kock eller konditor när han blir stor så det är ju bäst att han övar lite=). (Han brås väl på sin farfar som så gott har jobbar som kock hela sitt liv!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0