Skönt med sovmorgon!

Vi tog oss en sovmorgon Hugo och jag - det var himla gött! Eller rättare sagt så slumrade jag, och Hugo kollade på tecknat  i spjälsängen bredvid! Fasar för nu när vi ska byta säng på honom, då blir det bara till att kravla sig upp på morgonen.Usch ja, den dagen-den sorgen!
Hur kommer det sig egentligen att jag är född med kronisk morgontrötthet?? Men däremot på kvällarna får jag verkligen tvinga mig i säng!

Ikväll kommer Thomas pappa Bosse och Fridur och är hos barnen. Jag jobbar och Thomas hade också nåt på sitt jobb.

Lite gammal bild=). Från förra julen!

Kommentarer
Postat av: Fridur

Hej det var roligt att se lite efter barnen farfar sprang och lekte med Hugo och bytte på honom blöja :) det gick bra och gick sedan med honom opp och läste för honom saga och nattade honom och ida lagade bra kaffe dom är fina barnen hälsning Fridur

2009-03-27 @ 10:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0