Jobbet, igen =)

Kör mitt sista dygnpass nu, tredje i rad. (Alltså...med 1 dag mellan passen då) =)
Men det blir ju sådär när man byter och hoppar in lite extra;)

Men ska iaf försöka komma i säng i tid ikväll!
Hemma har jag svårt att lägga mig i normal tid, men här på jobbet är det ännu värre!
Men jag är en riktig nattuggla, har alltid varit det, ända sen jag var liten.
En stund till här vid datorn...
sen blir det jag och boken som kryper ner i sängen =)
Läser tredje, sista delen av Millenium av Stieg Larsson, men jag tycker den är mycket segare än dom andra två. Kört fast totalt!

Kommentarer
Postat av: Mari

Ibland blir det i häftigast laget med såna pass, skulle alrig funka på ett äldreboende då vore man halvdöd efter ett halvt pass. Ska jobba journatt torsdag till fredag perfekt.



Menar du att du kört fast i Stieg Larssons bok, stäckläste alla tre förra sommaren...synd ett kommer fler.



Ha en bra dag och antar du är lite ledig nu ett tag.

2009-05-05 @ 06:08:16
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: carola

tack för dina uppmuntrande ord..

Ibland blir jag kanske för personlig, inte alla som gillar det..Fast när jag sitter där och mår dåligt så blir det bara så...

Vill få ut allt inom mig..



Har haft några jobbiga år men försöker se framåt..blir bakslag ibland men den här resan har gjort mig starkt och jag vet att solen finns där någonstans..

Har ju min underbara man och små barn..



kram och ha en fortsatt trevlig tisdag..

2009-05-05 @ 13:11:04
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0