Låång helg!

Ja, en låång helg på jobbet har jag framför mig!
Det blir 43 timmar fram till måndag morgon!
Men å andra sidan är det lika bra att jobba mycket en helg, och slippa jobba varannan helg ;-)
(Är också ledig rätt mycket veckan efter sen)

Funderar på om jag ska fixa ihop 2 tavlor av ett tyg jag haft liggande rätt länge!
Känner mig lite seg idag....så jag tar nog en kopp kaffe till och funderar på om jag har inspiration för nåt pyssel eller inte! :-)

Dessa underbara barn måste mamma va ifrån i helgen...snyft!
                   

Och ja...det är en blöja Hugo har på huvudet....men inte en använd...hi hi!

      


Kommentarer
Postat av: pysseliten

dom är ju jätte gulliga :) jag har ju en hel dörr hemma med min barn på en fototapet Jätte glad för den .nu ska jag i väg till jobbet en heldag med 50års jippo på jobbet super kul :)

2009-05-15 @ 11:35:16
Postat av: Therese - Lurans blogg

Sådana underbara barn, förstår att det svider lite att missa kvalitetstid med dem... Är över huvudtaget imponerad på alla som jobbar inom yrken som har kvällar ochhelger, ni gör det så bra!!! Kram och hoppas jobbhelgen blir så bra en sådan nu kan bli!

2009-05-15 @ 11:39:36
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Oh, vilket pass på jobbet. Jag blir matt bara av tanken...jag har lagt till din länk nu. Skrev ditt namn som länkalias.



~Livet i byn

2009-05-15 @ 11:56:52
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: catrin

heller med dej helt och fullt...

vill ej ha varannan helg som tur e finns det jobbar pass...

ha en underbar jobbar helg, har min nästa vecka!!!

2009-05-15 @ 14:47:47
URL: http://tinibakini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0