Mini wallies!

När jag kom hem från jobbet imorse, var jag tvungen att testa å sätta upp mina mini wallies jag fyndade på Hobbyglädje häromdan! Ida hjälpte till å tycka lite också =)
Och resultatet?....nja, jag vet faktiskt inte riktigt.
Känndes nog lite att man fick vad man betalade för.
Tycker att plasten var lite för tjock, så plasten runt ordet blev lite för synligt (förstår ni va jag menar??) =)
Men vad vet jag?...jag har ju aldrig haft några såna innan så det kanske måste bli så =)

Nu ska bara lille Hugo sova en stund, sen går vi ut i solen, Ida,Hugo å jag på en långpromenad ner till mamma och pappa på en fika.
Mamma hade hux flux fått hoppa in å jobba vaken natt igår, här går det minsann undan för hon kom nämligen hem från Norrköping med avslutad utbildning igår. Världens snällaste som hon är också så säger hon ju aldrig nej.
Så hon får väl sova ut först innan lille Prins Bus kommer å härjar hos mommo å moffa =)

Den här hamnade under klockan vid matplatsen.


På Idas sänggavel hamnade denna, och denna fäste bäst också.
Funkade inte så bra på väggen!



Och den siste fick sitta över hängaren i vårt sovrum. Har en känsla av att den kommer trilla ner snart igen för vår tapet har lite ojämn yta.


Hugo tyckte det var lagom roligt när Ida å jag sprang och yrade med våra Wallies.
Han la sig å läste lite istället!
Skynda dig å sov färdigt nu plutten så vi kan gå ut i solen sen =)



Kommentarer
Postat av: Malin

vad fint det blev =D

2009-05-01 @ 17:04:17
URL: http://malinfong.blogg.se/
Postat av: Mari

Jättefina! Härligt med väggord. Har hört att Hobbyglädje flyttat ner till Centrum stämmer det?

Skulle köpa gummiband till ett armband.

Eller kanske ska det flytta?



Ha en härlig dag!!

2009-05-02 @ 04:16:41
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0