Sitter på jobbet!

Har gjort halva mitt dygnspass =)
Men nu är det lugnt, alla ligger å sussar gott !
Har precis kikat på Robinson (ganska tråkigt program med en massa paktbildningar bara...suck) och nu är det Dream Girls på tv:n i bakgrunden, och den är ju faktiskt jättebra!
Ska slänga mig i soffan med mitt lördagsgodis=) och titta tänkte jag!

Har varit ytterligare en underbart solig dag, man bara njuter ju så länge de varar!
Vi tog med oss våra brukare ner till torget och stan, hade det jättemysigt!
Köpte ett par svarta converse skor till Ida på torget för 300kr. (han sa att dom var äkta, och det satt ju dom äkta lapparna på, så då får man väl hoppas att det stämmer).
Vet att Ida egentligen vill ha rosa, men vad kan man begära för 300 spänn =) , tror nog ändå att jag får en glad dotter när jag kommer hem imorn bitti ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

huvudsaken är ju att dom ser äkta ut :) kvaliten är det säkert ingen större skillnad på ändå :)

2009-05-03 @ 00:07:08
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Mari

Visst har man bra jobb ibland.....torget och allt!

Hoppas verkligen de är äkta, så svårt att se skillnad men köpte ett par på Tradera och de var fejk. Blev förbannad för det stod att de var äkta så hon fick på pälsen. Jag kände direkt och såg att det var så när jag fick hem dem.



Tror inte de skulle våga sälja fejk på Torget.

Sonen köpte en bunt i Kina nu, 60 kr/st och de så verkligen äkta ut....Dottern fick ett par lila och par ljusa. Älskar Converse och brukar passa på att beställa från La redoute när det är fina erbjudanden.



Anar vart du jobbar men är inte helt säker. Finns inte så många ställen där det bor fler brukare och man är assistent. Har varit och jobbat på några av de ställena.



Nu ska nya gardiner upp i köket...kul när det är färdigt men pust så jobbigt innan man kommer till skott.



Ha en bra dag!!!

2009-05-03 @ 07:43:24
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Min flicka har med sådana skor ,det luktar inte så gott om föttern en heldag i dom ihihi som tur är finns ju vatten och tvål :) HA en bra dag :)

2009-05-03 @ 08:12:39
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Mari

Aha! Där har jag aldrig varit men där jobbar väl Lollo och Anna eller?



Ha det så gott!

2009-05-03 @ 13:32:35
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Mari

Japp ganska! Anna och jag läste till USKOR ihop och Lolla är kompis till min dotter. Träffade faktiskt dem häromveckan på Vila.



Ha det så gott!

2009-05-03 @ 14:09:25
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0