Kokosbollar och lite pinsamheter....

Kan ju börja med att säga tack för alla fina kommentarer om att ni vill ha mig kvar här i bloggvärlden...ni är väl för gulliga!!
Jag tar väl inte det steget att lägga ner bloggen...men det har bara kännts lite down med den sista tiden!
Men det blir nog lite roligare inför alla förberedelser och pyssel för julen nu kan jag tänka mig ;-)

Idag har jag varit på torget med mamma, Ida och lilleman!
Hittade lite smått och gott...
lite tråkigt väder bara, men vi klarade oss precis från regnet iaf!!

Köpte jättegoda knäckebröd från Gränna,
och två påsar mandel-biscotti (sååå jättegoda!!)
På biscotti påsen står den här söta texten:


Och vilka tror ni kommer smaska på gammeldags kokosbollar ikväll? :-)



Måste ju även berätta hur duktig jag är på att göra bort mig!!!
När vi skulle gå hem från torget, ville Ida och Hugo ha munkar,
så vi köpte några stycken.
Dom kostade 36 kr och jag lämnade fram en femtilapp.
Säger sen till killen (för att få en tjuga tillbaka istället för småmynt):
-Jag har även sex...om du vill ha alltså?
Under tiden jag säger det, så hör jag HUR det låter!!!

Ser mamma i ögonvrån avlägsna sig lite smidigt...eftersom hon får ett skratt-anfall!
Jag står kvar och tänker...INTE SKRATTA, INTE SKRATTA!
Naturligtvis...börjar jag ju asgarva!!
Och den stackars killen fattar INGENTING...ser ut som ett frågetecken?
Han har nog inte lika snuskig fantasi,
som vi tydligen har  ;-)

Lite pinsamt var det ju allt...men OJ så vi skrattade!!! 
Vem vet...
kanske blir känd för trebarnsmamman som går på Jkpg:s torg och säljer sex!!



Kommentarer
Postat av: Mari

De där mandelbiscottina är ju bara så goda, brukar köpa sån i Butiken i Tenhult men de finns ju lite överallt.

Här bloggas det inte flitigt heller om man säger så. Har varit krasslig i veckan så soffan har gällt men är nu piggare.



Du får göra som jag ett inlägg då och då och kommentera lite ibland. Kommentarer inte lika mycket som innan för jag orkar inte....



Brukar bli ett uppsving till julen:-) då händer det mycket i stugorna minsann.



Okej! Då vet jag vem de pratar om när jag hör om hon som säljer sex på TORGET:-)



Ha det så gott!

2009-10-24 @ 21:35:32
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHAHAHAHAHA fy fan va kul!!

Att jag hade velat bevittna detta, kan verkligen se dig framför mig..

Ses i mon =)

kramar

2009-10-24 @ 22:11:58
URL: http://mailo.webblogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Tack för morgonens skratt kära vän, du är ju för kulig du! nu ska vi iväg till skogen igen, fr hoppas det är varmare idag bara...

Och texten på påsen var så underbar! Skickar en stor kram och hoppas du får en fin arbetsdag, och även jag ska tända ett ljus för lilla E...

2009-10-25 @ 07:52:57
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: annas Perssonliga

Ha,ha,ha....riktigt så roligt hade inte vi på torget. Synd att jag inte lyckades stå bredvid och höra detta, hade inte kunnat hålla mej.



Ha en skön söndag!

Kram

2009-10-25 @ 09:35:03
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha...så jäkla pinsamt!!!'

Skulle absolut inte ha kunnat hålla mig från ett gott skratt!



Hoppas kokosbollarna smakade!

Kramizar

2009-10-25 @ 11:51:42
URL: http://liljan.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

hehehe tack för ett gott skratt! Det behövde jag efter förra inlägget.

2009-10-25 @ 16:15:59
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Åsa

haha...vad rolig du är! =)

Vad gott med cocosbollar.

Kram Åsa

2009-10-26 @ 21:41:47
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0