Ooops!!

Pysseliten tipsade om Ullaredsbloggen hos sig!
Kikade in där en sväng, och det är ju nästan att jag ångrar att åka just imorn!!

Tydligen första helgen efter lön i september,
startar den stora traditionella högsäsongen!!
Man kan räkna med att få stå i kö på lördagen, hälsade VD:n.

Det är nog bäst att inte tala om det för mamma (som ska köra).
Då blir hon galen när hon hör det...och vägrar följa med!  ;-)
(Hoppas du inte läser detta nu, mamma :-)
men du skulle väl träffa dina jobbarkompisar ikväll!!)

Nä...nu förtränger jag det där,
och låtsas som om det regnar  :-)

Ska fixa till lite gott å äta till kvällen...
Rostbiff med potatissallad och en god grönsallad till,
enkelt och gott!!



Ville bara visa en bild på Ida, som finns på Jnytt.se
innan hon ska in å sjunga på audition!
(hihi, min pappa ville dom tydligen inte ha med på bild,
det är han som sitter i bakgrunden!)

Kommentarer
Postat av: annas Perssonliga

Vilken söt tjej du har!!



Lycka till med shoppingen imorgon då,hoppas ni slipper de värsta köerna...



sv:Det var bara så kul att träna,känner mej redan som en ny människa.



Kram

2009-09-25 @ 21:48:23
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: sara

Så fin hon är din dotter... Är så imponerad av alla som vågar sjunga inför folk. Även om jag hade haft sångröst skulle jag aldrig våga göra det.

Sov så gott, så du är pigg inför morgondagaens köer ;)

2009-09-25 @ 22:41:36
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

hahah jag säg inget :))) Du kommer nog att få det kanon såg du alla fina kuddar ???

och jul saker!!! så kul det ska bli :)))

Ha det nu bra kör lungt så hörs vi :))) Kram

2009-09-25 @ 22:42:29
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

Glömde den fina bilden Kul :)

2009-09-25 @ 22:44:48
Postat av: Therese

Ähh det är kul när man kommer dit ändå!!! :) Fyll bara på med fika, fika och mat!!! Hoppas du hittar vad du söker ...och lite till!



Kramis

2009-09-26 @ 08:36:44
URL: http://vittellersvart.blogg.se/
Postat av: Mari

De har varit så förr med en massa köer vid löning men vet inte om det är lika galet nu när de har söndagsöppet oxå. Själv åker jag aldrig vid lön men det är väl nåt som hänger i.



Hoppas du haft en bra dag och fyndar rejält.



Fin hon är IDA i sin lugg!



Ha en bra lördag i Ullaredsträngslen.

2009-09-26 @ 13:55:58
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0