Åhhh va härligt....

att våren är här!!
Vitsippor och tussilago i mängder!!  :-)


Jag borde ju egentligen INTE tycka att det är skönt med vår
pga pollen och allergi...
men vem kan motstå att bara älska när allt börjar grönska och slå ut  :-)
Och faktiskt så hade jag det mycket värre förr....
fick ta sprutor mot pollenallegin varje vår...
men det slippet jag nu mera...tack å lov!!


Nu ska jag ta hand om min lille plutt här hemma som har gått och blivit sjuk...igen!
Alla förkylningsbaciller måste älska min son  :-(
När jag hämtade honom på dagis hade han haft näsblod
(och det hade han även igår)
och sen när vi kom hem följde han med in direkt...
inget tjat alls om att få vara kvar ute och cykla och gräva i sanden,
hm...och då vet man att nåt inte stämmer med lille Prins Bus!

Och mycket riktigt hade han även feber när vi kom hem!
Så det blir till att vabba imorn igen...
lotten faller på mig eftersom Thomas sticker till Finland idag och jobbar där några dar!
Får hoppas det är nån lättare förkylning bara...
som snabbt går över!


Ni får alla ha en fin fortsättning på dagen...Kram!!

Kommentarer
Postat av: tina

Hallå där tjejen! Så underbart det är med vår och allt vad det innebär..däremot är ju inte pollenallergi nåt vidare så skönt att du slipper ta sprutor !



Hoppas er lille prins piggar på sej snabbt..det är inte roligt att vara sjuk =(

Det var ett tag sen jag kikade in här..är så himla dålig på att kommentera hos bloggvännerna men bloggen har inte fått så stor uppmärksamhet på sista tiden. Kul att du läste artikeln...jag gillar ju inte att fastna på bild...men ibland måsta man ju bara gilla läget=)



Apropå soptunnan och tvålpumpen så har jag redan vant mej vid att ha dom i köket...frågan är om de vill flytta till badrummet sen när det är dax;)



Ha nu en fin måndagkväll...kram!



tina

2010-04-26 @ 18:26:52
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Igen?! Stackaren, håller tummarna att han kryar på sig snabbt! Kram

2010-04-27 @ 20:42:56
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0