Jag älskar verkligen...

att få sova på morgonen!!
Så idag tog vi oss en lååång härlig sovmorgon, Hugo och jag!!
Eller...jag halvsov, och lilleman myste bredvid mig i sängen och kollade på en disneyfilm!
(Ice age...som jag var tvungen att småkika på också, den är ju så kul!) ;-)

Nu har jag druckit ett par koppar kaffe i min fina träd-mugg från Hemtex,
som jag kanon-fyndade i höstas!
Är så nöjd med dessa muggar, så jag vill inte gömma dom i nåt skåp...
får stå framme på en bricka så dom syns istället!!



Idag är jag ledig...
och planerna är väl att fixa iordning kaos-hemmet lite!
Sen blir det en sväng till blomsterlandet för lite blommor,
det gapar tomt i krukorna här hemma efter mini-granar, hyacinter och amaryllis!

Sen hoppas jag på en sväng till Ikea också!
Hugo blir nog lycklig för att gå in i boll-havet där en stund!
Han brukar jubla när jag säger Ikea...och Thomas suckar och säger att jag förstört vår stackars son som faktiskt gillar att åka till Ikea hihihi!
(Sådan mor sådan son...eller!!) :-)

Har sett ut lite saker som jag tänkte skulle få följa med mig hem!
Jag har alltid varit lite feg för att använda för mycket färger i hemmet,
så nu tänkte jag köra en test i köket med lite sprudlande färger :-)

Såhär ser det ut idag, inte särskilt färgstark.....



Men om jag byter ut brickorna, vasarna och den svarta gardinen till detta....
då är jag väl ändå rätt modig (för en färglös fis som jag) ;-)

Bricka BÄRBAR 49 kr 



Kanske en turkos kappa i fönstret, och lite ljuslyktor på hyllan?! 

            Metervara VENDELA 79 kr/m            Lykta MJÖNÄS (3 st) 99 kr



Eller kanske åt det cerisa hållet.....

            
Metervara VENDELA 79 kr/m             Lykta MJÖNÄS (3st) 99 kr



Mmmm...får väl se vad det slutar med ;-)

Ni får ha en riktigt härlig dag....KRAM!




Kommentarer
Postat av: catrin

Tänk vad härlig våren blir om du gör det...

MEn du har det ju fint redan så lite färg kanske istället för att ge hela sin glans eller hur!!!

KRAM

2010-01-20 @ 13:07:35
URL: http://tinibakini.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh, älska muggarna!!! Kanon snygga!!!

Du har så mycket snyggt i ert hem! avis



ja nu är Sam lite piggare men det kom ett bakslag inatt. Hosat och snorig som tusan!

Tycker så otroligt synd om han!

Bara han inte får feber igen =(



Nu ska jag ut på en liten promenad innan man börjar med middagen!

Hoppas du haft en bra dag!

Många kramar!!!

2010-01-20 @ 15:38:17
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Hi, hi det är en ungdomssynd - jag var med i "Date my mate" ett inslag i programmet Silicon som gick på TV 3 med Gry och Ulrika, träffade en sjökapten som jag faktiskt hängde ihop med ett tag innan det rann ut i sanden, ett kul å galet minne så här mååånga år efteråt :-)

Så härligt med en tur på IKEA, älskar den snygga å fäglada fågelbrickan, ska bli kul att se vilken accentfärg du väljer! OCh jag håller med Nina ang muggarna - galet snygga.

Nu ska jag sno ihop lite pasta till middag och sedan bänka mig med senaste Wallander filmen.

Varma kramar goa du!

2010-01-20 @ 15:45:13
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Lotta

jag är sååå "avis" på alla som kan sova länge på morgonen. Verkar vara så skönt.

Själv kan jag inte minnas att jag ställt en klocka i hela mitt liv. Det är faktiskt sant!

vakanar med "tuppen" jämt.

Åh, IKEA! Önskar jag bodde närmre;)

kram kram

2010-01-20 @ 20:11:11
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Nyfiken vad vart det för färg :)

Ikea med avis :))

2010-01-20 @ 20:37:56
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Linda

Härligt med en ledig dag.

Vi har också dåligt med färger hemma men tänker ofta att vi skulle behöva liva upp det, tyvärr slutar det allt som oftast att jag kommer hem med något neutralt iaf, lite fegisstil liksom:)

Kramkram

2010-01-20 @ 21:49:32
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: cecce

Hej!

Hoppas du fyndade många färgglada ting på Ikea!

Jag skulle också vilja åka dit!

Lillalullan med!

Hon älskar ikea.

Fast mest för kotvens skull!



kramar!

2010-01-20 @ 22:35:29
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: fia

tycker verkligen att du har det så fint och jätte bra smak . ger mig lite inspration en torsdag som denna .

kram .

2010-01-21 @ 09:42:05
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0