Vad är det för en dag....

är det en vanlig dag?
Nej, der är ingen vanlig dag,
för det är Ida´s födelsedag hurra hurra hurra!!!

GRATTIS (lilla) gumman på din 16 årsdag!!

Och tack för kommentaren att du mest tyckte vi kraxade fram nåt,
när vi kom sjungandes med din bricka vid 06:30 imorse (hehehe) :-)





Oj vad tiden går!!!
Kan inte egentligen fatta att jag har ett barn som fyller hela 16 år idag,
så här såg min älskade unge ut för exakt 15 år sen (känns som igår!)



Hade ju inte digitalkamera på den tiden tyvärr....
så jag fick ju fota ett annat foto  :-)

Nu ska jag fortsätta med stöket här hemma,
för snart blir det kalas med tårta!!
Ska sätta mig i lugn och ro ikväll å läsa ifatt lite bloggar tänkte jag ;-)

KRAM på er!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, jisses vad tiden går fort.

Har idag varit med dottern för val till gymnasiet.

Känns inte som så längesedan man gick där själv;)

Hoppas ni får en trevlig födelsedagsfest.

kramis

2010-01-28 @ 17:07:31
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: malin

Å hoppas ni får en riktigt mysig kväll, jätte många grattis kramar skickar jag till din söta Ida =)

2010-01-28 @ 18:42:44
URL: http://mailo.webblogg.se/
Postat av: mo

Nej fy vad tiden går...min minsting blir 15 i April.... Hälsa o gratta födelsedagsbarnet, o vad skönt att paketet kom fram som det skulle....(pengarna är säkert insatta, har faktiskt inte kollat än, har fullt förtroende för dig). Hoppas hon har haft en mysig dag med lite uppvaktande, kram på dig

2010-01-28 @ 19:55:09
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Sara

god morgon

Ja man undrar verkligen var tiden tar vägen. Fattar inte att min "lille" son fyller 9 nästa månad.

Så gott det såg ut med smothies i förra inlägget. Min favorit är frysta hallon. Det är gott med mango också.

Nu är det nog dax att bli färdig så man kan köra till jobb. Slutar redan två idag, inte så dumt en fredag ;)

Ha en bra dag, kram

2010-01-29 @ 06:00:39
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

tack :) Jag sommar ja idag är det en halv meter snö på altan ser ju inte riktigt lika inbjudand ut :)

Nu väntar en sväng til min hemstad, mormor besök och pappa besök Kram ha en bra FREDAG !

2010-01-29 @ 07:59:47
Postat av: Sara - Thaison

Tänk att 16 år kan gå så fort :)



Min favorit smoothie är med mango. Fast mangon här nere är 10 ggr godare än i Sverige.



Oj så mycket snö ni har fått. Här är det 37 grader varmt i skuggan, urk. Me like aircondition :)



Trevlig helg vännen,

kram

sara

2010-01-29 @ 08:39:55
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Oj så ni hade ett födelsedagsbarn i går - GRATTIS till din stora lilla tjej ;-) Men nog måste du ha varit ung när du fick henne?! Har fått för mig att vi är i samma ålder, dvs kring 30? prutar några år OCh en sådan där mixer hade inte varit dumt, är stor älskare av milkshake och smoothie, men varvar med allt som finns hemma - ett tips som du inte ska pröva är hjortronsylt och tryfflar som smaksättare, oj så galet äckligt det blev ;-P Men annars så fungerar det mesta, lite polkagrisar är tex inte dumt att blanda med...

Trevlig helg goa du!!!

2010-01-29 @ 09:37:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: cecce

Ja...tänk vad tiden går!

Har också en snart 16 åring härhemma. Min dotter är född -94 så jag antar de är lika gamla!!

Hoppas hon och ni får en fin födelsedag med mycket tårta och trevligheter!!



Kramar!

2010-01-29 @ 10:27:05
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Halloj,



Underbart härligt att se dig igen :0)



Ja det här med bloggen är ju som det är, men jag gör ett försök för jag har saknat både Er och blogandet.



~Livet i byn

2010-01-29 @ 10:47:57
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hipp Hurra för Idas dag! :)



Ja, visst känns det som i går man höll det lilla knytet i famnen, men mina små blir ju 18 och 17 i år...

2010-01-29 @ 10:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0