Jodå...

min lille kille skötte sig sååå fint hos tandläkarn
(och mamma kunde pusta ut!) ;-)

Hade ju förberett honom lite innan att man skulle öppna munnen väldigt stort och sådär!

Och han var så söt...öppnade munnen jättestort så fort han steg innanför dörren
(innan han ens lagt sig i stolen hehe)
Och själva undersökningen gick jättebra!
Kommer ihåg att storebror inte alls var lika intresserad av att öppna munnen minsann...
så jag vet hur krångligt det kan vara!

----------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag jobbat heldag på jobbet...
skönt att man har en underbar dotter som kan hämta lillebrossan på dagis!
(Beundrar verkligen ensamstående mammor som har det såhär varje dag!)

Och söta Ida hade både tagit hand om sin lillebror och även lagat mat tills jag kom hem!
Köttbullar, potatis och sås.
Va underbara dom kan va....dom älskade barnen :-)



Nu är jag tröttare än tröttast.....
så Gonatt...och sov så gott!!  ;-)



Kommentarer
Postat av: Mari

Det där med tandläkaren kan gå hur som helst:-)



Jo du jag vet nog vad det vill säga att ensamstående och jobba. Stressig men underbar tid.



Ha det så gott och kram!

2010-03-17 @ 05:51:44
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Lotta

Skönt att det gick bra hos tandläkaren:)

Och vad härligt att få hjälp av barnen, man blir sååå glad:))))

Há en bra dag!

kramis

2010-03-17 @ 06:46:26
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Visst är det härligt att hjälpas åt .

Du har ju en del knölig jobb tider med . och då är det ju inte lätt när mannen solar sig :))))

Om det nu är sol där han är :)Kram

2010-03-17 @ 09:43:21
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Nina

Men så duktig han va hos tandläkaren :) Melvin har alltid varit duktig hos tandis och hos vanliga läkare. Återstår nu att se hur Sam kommer va. För Sam och Melvin är som natt och dag. Va härligt att du har Ida som nu är så stor så hon lagar mat och hämtar lillebror. Melvin är till stor hjälp här hemma oxå :) Bra ibland att skaffa en sladdis. Hoppas du får en fin dag vännen. Kram kram

2010-03-17 @ 10:24:20
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Så duktig liten kille du har, å din tjej är ju kanon hon med - stolt mamma ska du vara :-)

Hoppas du fått fig ditt kaffe nu, inte bra att börja dagen utan en kopp ;-) Här lyser solen å lilleman är piggare så jag ska passa på att göra fint på farstukvisten. Kram kram till dig!

2010-03-17 @ 12:49:17
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0