Känns som en evighet...

sen jag var inne i bloggvärlden!

Men nu kändes det som jag ändå fick göra ett litet inlägg ;-)

Kan ju visa vad jag senast fyndat till hemmet....

Var på blomsterlandet med en arbetskollega härom dan och handlade lite nya fina krukor till jobbet!
Och då hade dom sååå jättefina burkar i olika storlekar...
men jag köpte ingen just då!

Men som jag så väl visste...kunde jag inte släppa den fina plåtburken...
så ett par dagar senare åkte jag upp och köpte den iaf! :-)
Och även ljuslyktan i smutsigt/fläckigt silver köpte jag där.


Och den är perfekt att gömma tändaren i också :-)



Och den här fina glas skålen fyndade jag på en loppis för 60 kr...
föll för den direkt när jag sprang förbi stressad till jobbet en dag!
Var ju tvungen att gå tillbaka efter ett par timmar och köpa den  ;-)


Och denna kronan har jag tidigare haft ett ljusblock i,
men nu fick det istället bli en hjärta på tråd!




Och så har jag gjort lite små ändringar i köket också sen sist!
Satt upp lite fler hyllor för lite förvaring.
(Ser ni att det minsann ligger snö utanför fönstret!)


Och även lite fler fynd från loppisen...
2 söta skålar som jag tror jag gav ca 100 kr för bägge!


Och den lilla kaffehörnan på köksbänken!
Hittade en fin kaffeburk i en liten mysig butik nere på stan
(eller ja...på torpa var det)




-------------------------------------------------------------------------------


Förra veckan fyllde vår minsta lille man i familjen 4 år!!
Tänk att du har blivit så stor nu...lille älskade plutt!



Och 2 st 60 åringar i familjen också!
Både min älskade pappa och min käre svärfar har nyss fyllt 60 år!
Stort grattis till "gubbarna" :-)


---------------------------------------------------------------------------

Japp...då har jag äntligen lyckats slänga in det här inlägget
(som jag många gånger varit på väg att göra...men som inte blev av)

Men jo förresten....
imorn ska jag ju ut på lite äventyr
nämligen....Ullared!!
Tjoho...här ska det shoppas loss :-)
Hoppas handla större delen av julklapparna där nere!

Så får jag se om man träffar på Morgan och Ola-Conny också hehehe :-)
(Ska jag ta autografen åt nån??)



-----------------------------------------------------------------------

Nu ska jag börja förberade våfflor åt våra kompisar som kommer för att fira Hugo i efterskott...
dom har ju också 3 barn...så många våfflor kommer det nog att gå åt :-)


Ni får alla har det så himla fint.....KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Madde's Drömhus

Heej, kusin vitamin;)) Vilka fina grejer som du har fyndat, jättemysiga ju! Vilka loppisar brukar du besöka? Du får jättegärna maila mig och tipsa om dom:)) Kramis och hälsa alla från mig:)

2010-11-10 @ 18:54:30
URL: http://maddesdromhus.blogspot.com
Postat av: Hemma hos fröken persson

Wohoo äntligen är hon tillbaks =)

Du har det såå fint men så har du ju ljuvlig smak med!!!

Gillade asken mycket mycket, får nog bli en tur dit för mig med!!

Kul att du gillade mitt skåp, är alltid skönt när man får sin inredningscoachs godkännande =)

Hoppas du hittar massa trevligt, jag väntar med SPÄNNING =)

Jag hoppas även våra väggord behagar komma snart =)

Massa kramar

2010-11-11 @ 10:48:09
URL: http://hemmahosfrokenpersson.wordpress.com
Postat av: Hemma hos fröken persson

Wohoo äntligen är hon tillbaks =)

Du har det såå fint men så har du ju ljuvlig smak med!!!

Gillade asken mycket mycket, får nog bli en tur dit för mig med!!

Kul att du gillade mitt skåp, är alltid skönt när man får sin inredningscoachs godkännande =)

Hoppas du hittar massa trevligt, jag väntar med SPÄNNING =)

Jag hoppas även våra väggord behagar komma snart =)

Massa kramar

2010-11-11 @ 10:51:21
URL: http://hemmahosfrokenpersson.wordpress.com
Postat av: Kicki

hahahahaha... Jag är inne på den här bloggen minst 3 gånger i veckan. Hoppas på något nytt varje gång. Och så plötsligt händer det :)

Som vanligt när du pysslar och fejar blir det så himla hemtrevligt... Ta det lugnt i Ullared...



Kramar från svägerskan...

2010-11-11 @ 12:30:36
Postat av: Linda

Så mycket fina fynd du gjort, allt kul när man hittar fina saker till bra priser.

Grattis i efterskott till lillkillen, 4 år det är stort!

Hoppas du får en härlig helg, Kram

2010-11-12 @ 12:02:19
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh vilka FYND ärlskar bukren i zink, de vita skålarna, å hissgardinen från ullared :-D Å så skoj att du bloggar igen, har kikat in här många gånger å saknat dig <3 KRAM

2010-11-12 @ 14:39:50
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag vill ha autograf tack XDXDXDX

2010-11-12 @ 15:43:52
URL: http://typei.blogg.se/
Postat av: Anna

Men hej! Välkommen tillbaks till bloggandets underbara värld. :)

Du gjorde oxå en del fynd på Ullared ser jag. Själv är jagmest nöjd med min wood vedkorg :)

Det var rätt mycket folk när vi var där och vi hade "bara" 5 timmar men jag fick tag på det jag var ute efter (och lite annat oxå) :-)

Ha det gott

2010-11-13 @ 23:59:54
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0