Nu är den över...

min låånga helg för denna gången!
Vi gör ju 2½ helg på 6 veckor,
och nu är det då 6 veckor kvar tills jag har just denna långa helgen nästa gång!
(Gör 1½ helg emellan)
Så precis lagom till jul blir det långhelg igen :-(
Men är faktiskt ledig på själva julafton...och det är det viktigaste tycker jag!


Den här lille mannen är sjuk igen!!
Thomas sa att han hostat precis hela natten,
så han blev hemma från dagis idag tillsammans med mig.
Var riktigt mysigt att krypa ner hos honom
vid halv åtta imorse när jag kom hem,
sen sov vi till 20 över tio...så gött!! :-)



Nu ska jag sätta mig vid dukat bord...
skönt att ha en tonårsdotter som tycker om att skämma bort sin trötta mamma!
Korv stroganoff och ris har hon fixat ihop.

Sen ska jag krypa upp i soffan och mysa med min tidning jag fick i brevlådan förra veckan...men inte hunnit bläddra i än!



Nähä...bäst att göra dom andra sällskap vid middagsbordet!

Ha en trevlig måndagskväll....Stor Kram!!

Kommentarer
Postat av: Britta Bloggar

Hoppas han kryar på sig! Lyx att få mat av dottern, härligt!

2010-11-15 @ 20:27:28
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: pysseliten

åhh du är inne igen Kul :) Saknat dig men kollar in mellan varven :))) Vad du har shoppat fint i Ullared ocg så fint du har det i rummet med mariemekkon . Kollar in i kväll igen nu väntar jobb :) Kram

2010-11-16 @ 06:35:30
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Nina

God morgon. Tack för din fina kommentar. Det värmde, för jag tycker att jag ser ut som ett stort troll bredvid lilla farmor :p Vilka super långa arbetshelger ni har. Tur att du får bli lite bortskämd när du kommer hem. Det förtjänar du alla gånger. Nä nu har Anton ätit klart och jag ska väcka Melvin. Ha en fin dag vännen. Kram kram

2010-11-16 @ 06:57:54
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så även ni är har fått förkylning igen, här tycker jag vi varit förkylda sedan i augusti :-( Men men.... är väl bara att gilla läget!

Blev faktiskt städning i går, skönt att ta tag i det å beta av grovstädningen innan jul redan nu så man bara kan mysa sedan ;-) Ha nu en fin vecka efter din jobbhelg! KRAM <3

2010-11-16 @ 08:59:42
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej på sig!!! Kul att du äntligen fått ändan ur och skriver lite om vad som händer igen... Har kollat lite då & då om det har blivit något sen du var här i somras. Hoppas att lilleman kryar på sig snart igen, och att ni andra slipper få något skräp. Krama ALLA

2010-11-16 @ 11:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0