Ullared!

Jodå...det blev en lyckad dag på Gekås i Ullared!

Om inte annat för sällskapet...oj va kul vi hade :-)
Det var min mamma och jag som åkte tillsammans med min moster, kusin och hennes man.
Och det märks att vi träffas alldeles för sällan...
hade mycket att ta igen nu :-)

Och en hel del fick jag handlat...
iallafall i julklappsväg!
Pojkarna är som så gott klara nu...
aldrig varit ute i såhär god tid...känns väldigt gott!!

Inredningsväg hittade jag tyvärr inte så mycket :-(
Bara lite textil till julen.

En hissgardin i vitt linne

Ja...här är den såklart lite skrynklig...
men den blir nog fin när den kommer upp i mitt lilla köksfönster sen!


Grytvante
Vändbara dukar (rutigt/rött)
Kökshandukar med "God jul"


Tänkte jag skulle ha en gammal hederlig röd/vit jul här hemma i år!
Förra året gick den mest i svart och silver i min inredning.


Nä...nu hinner jag inte sitta här mer...
ska iväg och göra min 40 timmars helg på jobbet nu!

Ha en riktigt mysig helg i höstmökret...
tänd mycket ljus och bara mys på...
det tänker jag göra ;-)

Stor Kram!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Härligt att du är "tillbaka" :)

Kul att fynda!!!

jag längtar också tillbaka till en röd/vit jul,

då jag i flera år haft svart/vitt och silver.

Första steget är tagit. idag har jag målat om en vägg. Hoppas du får en härlig helg (även om det är jobb) Själv är jag ledig och hopas få lite gjort.

kram Lotta

2010-11-12 @ 14:34:14
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Sara

Kul att se att du är tillbaka i bloggvärlden igen!!

Blir en snabb titt bara..måste börja med maten innan lillen vaknar :)

Tack för dina ord...känns lite nervöst inför måndag. men det går säkert bra.

Önskar dig en skön helg

KRAM

2010-11-12 @ 17:43:09
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Nina

Men va roligt att du börjat blogga igen :) Du har varit saknad ju. Trots att man fått lite uppdatering via fejjan. Va mycket fint du shoppat. Du har ett så fint hem och sån otroligt bra inrednings smak. Ja tänk att man nu har 3 bus pojkar. Känns mycket bra. Å fullt upp har jag. Dagarna springer fram. Idag blev Anton 3 veckor. Ha nu en fin arbetshelg. Stora kramar!

2010-11-12 @ 18:24:05
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Hemma hos fröken persson

Det är så UNDERBART att du är här igen =)

Inköpen var ju kanon, gardinen LJUVLIG..

Jag vet inte hur jag ska göra med min jul (inredningsmässigt) mer än adventsljusstaken som blir blockljus med siffror på som du så fint tipsade mig om förra året =)

Nu har jag lagt ut bilder till dig på bloggen på skåpet =)

Ses på söndag finaste du!!

kramar i massor

2010-11-12 @ 20:00:40
URL: http://hemmahosfrokenpersson.wordpress.com
Postat av: Bella

Såå glad jag blir när jag ser att du är tillbaka i bloggvärlden igen och så mycket fint du shoppat i Ullared :)



Hoppas nu att du får en bra helg trots arbete



Kramar Bella

2010-11-12 @ 23:31:27
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Linda

Vilken fin gardin, den missade jag tyvärr då vi var där, annars hade nog 2 fått följa med hem till vårat kök också.

Hoppas du får en bra helg på jobbet! Kram

2010-11-12 @ 23:58:07
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: cecce

Oj, så mycket fint du hittat!!

Vitt och rött är julens färger! Jag håller mej till dom!:-)

Hoppas du haft en fin söndag och farsdag!

kram

2010-11-14 @ 21:47:38
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0