Hej hej!

Kom hem för en liten stund sen! Har lagt Hugo för en liten sovstund (får väl se om han somnar, det är lite olika för varje dag nu för tiden).
Kaffet har jag satt på, så jag sätter mig lite här vid datorn medans det puttrar på ute i köket!

Tog en sväng förbi Ikea på vägen hem från jobbet.
Känner sån himla lust å inspiration för att pyssla här hemma just nu. Problemet är att man skulle kunna handla hur mycket nytt som helst, men plånboken säger tyvärr stopp (och Thomas också) =)
Men det blev en liten kasse från Ikea som gick på 180 kr, å det är ju faktiskt helt ok! =)

Dessa snygga ljusstakar blev det! (nyhet).
Lite mörk bild, men dom är i krom(silver).


Och så detta tyg som ska bli en kudde i soffan!
Kolla in det billiga priset (31.85)


Sen blev det även lite krafs som möbeltussar och lingonsylt (ska ha raggmunk till middag idag=).

Igår var vi även på blomsterlandet (behövde byta ut lite halvdöda växter).
Kunde då inte motstå denna söta kruka som har ett svart läderband, med 2 hängande silverhjärtan.
När jag såg den visste jag direkt att den skulle passa så fint på soffbordet ihop med dom ljusstakarna jag har där =).


Idag plockade vi vitsippor på väg hem från dagis igen.
Det blev några fler denna gången!

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Hej! Ja tiden går så fort. Vår äldsta ska börja i förskoleklass till hösten. Känns som att det var igår som hon fyllde ett år. Härligt shopping. Vad fint du har det. Ha en bra dag.

2009-04-22 @ 15:17:58
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: lena nilsson

Både krukan och nya ljusstakarna var fina, men det finaste var nog Hugo med vitsippsbuketten. Hoppas han somnade så du kunde koppla av en stund. Känner mig öm i hela kroppen, för vi har tränat självskydd. Vi har examination på fredag eftermiddag, får väl se hur det går. Ha det bra, och hälsa hela familjen.(Snart kommer jag hem och stannar hemma till september.)

2009-04-22 @ 16:59:05
Postat av: Proforma

Tack för titten hos mig idag! Så du har också blivit fast i bloggens värld :) visst är det kul! Jag har bloggat ett år nästa vecka så då händer det lite på min blogg så titta gärna in igen!

Dom där ljusstakarna tittade jag också på, på Ikea. De hade fått in mycket snyggt nu, tycker jag!

Ha det så gott!

2009-04-22 @ 22:37:25
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Proforma

Tack för titten hos mig idag! Så du har också blivit fast i bloggens värld :) visst är det kul! Jag har bloggat ett år nästa vecka så då händer det lite på min blogg så titta gärna in igen!

Dom där ljusstakarna tittade jag också på, på Ikea. De hade fått in mycket snyggt nu, tycker jag!

Ha det så gott!

2009-04-22 @ 22:45:05
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Mari

God morgon!! Tar en titt in hos dej oxå. Du verkar ha en jättemysig blogg.



Det där tyget är minsann inte fy skam, gillar det skarpt. IKEA here i come....idag igen kanske?

Ljusstakarna är snygga och stilrena. Har inga ljusstakar i fönstren men det kanske borde bli ändrig på det.



Vilken liten goding och så mysigt det är med vitsippor.



Nu ska jag fortsätta spana runt lite...



Ha det så gott!

2009-04-23 @ 06:00:07
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0