Ledig idag!

Idag är jag ledig och imorgon också! Men sen jobbar jag hela helgen till måndag morgon! Får hoppas på fint väder bara, så man kan vara ute lite. (Det är fördelen med att jobba som personlig assistent =).
Ska nog åka ner till stan om en stund och köpa nåt till Thomas, som fyller år imorn!

Sedan i eftermiddag ska Ida och jag fixa iordning på framsidan lite. (Plantera lite vårblommor och städa undan gamla löv). Nu ser det för tråkigt ut med den gamla ljungen. Och jag har bestämt att det inte ska komma nån mer snö nu=).

Har ändrat lite på bloggen, tack ännu en gång Malin för hjälpen! Startade faktiskt en extra blogg igårkväll som jag kan testa lite på, så jag slipper paja det du har gjort=). För det har jag ju gjort innan-klantig som jag är=).

Usch, så här tråkigt ser det ut just nu, meen ikväll ser det desto bättre ut med lite nya frächa blommor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0