Lite nytt!

Beställde lite nytt från Panduro idag!

Vi ska sätta upp en ek-list över sängen och ville ha något fint ord ståendes på den.
Hade till slut bestämt mig för ordet LOVE, men då fanns naturligtsvis inte O. Nähä, fick fundera vidare på lite andra ord som KRAM, PUSS, MYS, SLEEP m.m
Men vad jag än valde så var det nån bokstav som fattades hela tiden. Grr..blir galen!!

Ringde upp å det skulle inte komma in förräns v.26...jisses va frustrerande.
Men beställde iallafall dom som fanns - L V E så får jag sätta dit O sen då=)
(Ska ju va i sovrummet så det är väl inte så många som ser det, mer än jag som kommer reta ihjäl mig på det varje kväll jag går å lägger mig)

Såhär ser dom ut iallafall, man får måla dom själv (mina ska bli vita).
Kostar 49 kr/st

Bild från Panduro.

Sen har jag ju även sagt att jag ska måla djur på Hugos garderob.
Men nu hittade jag en mät-sticka (också panduro) som var urgullig. Och det bästa är att det var rea - 89 kr, ett mycket bra pris! Så en sån fick det ju naturligsvis bli!
Och så blev jag lite glad igen efter att ha retat upp mig på bokstäverna=)

Den här blir perfekt i lillemans rum!

Bild från Panduro.

Kommentarer
Postat av: Mari

Finns många härliga väggdekortationer till barnrum.

Får invänta barnbarnen.....verkar ta tid.



Synd vi inte har Panduro här i en sån stor stad men saknar massor av andra affärer oxå iofs.



Bokstäver är coolt. Har sett en på Tradera som göra Träd och ord, de har mycket snygga saker. Klurar på att beställa men ska testa att såga lite själv först.



Ha en bra dag!



I dag är det journatt som gäller 15-09 men det går bra, många timmar smidigt!

2009-04-29 @ 05:47:09
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Dahlarna

Visst är de superfina de där bokstäverna. Jag köpte barnens första bokstav, som jag nu har spraymålat i deras accentfärg i deras rum. BLev riktigt fint! Ska försöka fota bilder på barnens nyrenoverade rum i helgen. Hoppas att du får en trevlig valborg!

2009-04-30 @ 08:25:09
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0