Njutit av solen idag!

Åh, vilket underbart sommarväder det varit idag. Verkligen njutit!
Varit ute i Månsarp och fikat, och Thomas passade på att tvätta bilen.
Jag såg till att få min dos av att gosa med lill-bebisen, kan inte få nog=)

När vi kom hem fixade vi lite med framsidan på huset, och sen åkte naturligtvis grillen fram=)
Skulle egentligen måla färdigt Hugos garderober, men vem vill va inne i det här vädret!

Har inga nya bilder,  men lite gamla härliga sommarbilder.

Hugo svalkar sig sin allra första sommar=)


Ida och kusin Villemo mumsar glass!


Bad i havet!
Ida och Filip med kusinerna Jonna och Ellinor.


Får hoppas det blir lika härligt väder imorgon, och även sommaren som vi har framför oss=)



Kommentarer
Postat av: tina

Härliga sommarbilder du visar!Ja det har varit underbart idag,det här vädret får gärna fortsätta ett bra tag! =)



kram/tina

2009-04-25 @ 22:34:36
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Mari

Hoppas verkligen vädret blir fint idag när jag är ledig. Var på torget igår med min brukare och det var fullt med folk sen satt vi ute lite så solen fick jag njuta av lite iaf.



Tänk om finge rum i den baljan!! Härligt!



Ha en härlig dag i dag oxå!!



2009-04-26 @ 05:02:54
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: malin

LJUVLIGA bilder =) låter även som du har en riktigt härlig helg du =) kram

2009-04-26 @ 13:13:18
URL: http://mailo.webblogg.se/
Postat av: Lena Nilsson

Solen lös även i Norrköping så vi njöt här uppe också.

2009-04-27 @ 10:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0