Snart dax att åka å jobba!

Har varit på utbildning på förmiddan och ska nu strax åka
iväg och jobba kvällen + natten.
Håller på att fixa med det sista i Hugos rum, så han kan flytta in där sen, verkligen på tiden=).

Imorgon bitti när jag kommer hem tänkte jag måla dom två garderobsdörrarna i samma grå färg som fondväggen. Det är så vitt och tråkigt nu.
Men sen var tanken att måla nåt fintockså.
Har suttit å letat en stund efter nån fin bild på "Prins Bus" och "Spöket Laban". Passar ju så bra med Prins Bus till Hugo för det är ju precis vad han är=).
Men tyvärr hittar jag inget bra, så jag får väl se.
Kanske helt enkelt får bli nåt med bilar, fär det gillar väl Hugo själv bäst!

Något i stil med detta kanske? Vilken av dom är finast i så fall?



Kommentarer
Postat av: Anonym

De med flygfordonen var himla fin! Men den kanske ser finare ut eftersom den sitter på väggen så man ser hur det ser ut när det är klart......

2009-04-17 @ 11:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0