Väggdekoration!

Jag är så jättesugen på att skaffa nån fin väggdekoration.
Det finns ju massor fina att välja på, så jag blir ju alldeles förvirrad=).
Sen kan man ju inte ha dom överallt heller för då blir ju för mycket.
Men dessa är iallafall mina favoriter.
 
Den här är som gjord för just min hall.


Bild lånad från Vimsadeokor.

Och den här skulle passa på väggen i trappan. Fast kanske i grått istället,
och annan stil på texten. (På dom stora bokstäverna)


Bild lånad från Vimsadekor.

Och den här skulle va fin å ha över sängen.
Men eftersom vi har en blommig fondvägg,så är jag inte säker på att det funkar.
Den är ganska svagt och neutralt blommigt i å försig.
Men nja, jag vet inte riktigt.
Jag får fundera ett tag till =).


Bild lånad från Vimsadekor.

Måste bara få avsluta med Hugos lilla blomma som han plockade på väg hem från dagis.
Han var såå stolt över den. Nu springer han å tittar på den stup i kvarten, men jag var tvungen att flytta upp den lite, för han var på väg att dricka upp vattnet som den står  i.=)


Kommentarer
Postat av: malin

Ljuvliga grejer du hittat, den där goodnight har ja med haft mina ögon på den e fin den =) kram

2009-04-20 @ 22:11:33
URL: http://ww.mailo.webblogg.se/
Postat av: Anna

Kul att du hittade till mig blogg, det gjorde ju så jag hittade till din :-)

väggord är ju så himla fint och alla 3 du visar är jättefina även om nr 1 och 3 nog är mina favoriter :)

2009-04-21 @ 20:25:18
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0