Oj, oj...inget bloggande alls...

på hela helgen!!
Haft fullt upp med Idas konfirmation, och idag har varit iväg och jobbat!

Konfirmationen gick jättebra, hon var så duktig så!!
Och mamma var såå stolt när hon sjöng "Gabriellas sång" med en kompis inför fullsatt kyrka! ;-)
Inte dåligt gjort,
själv hade jag aldrig som 15 åring ställt mig och gjort nåt sånt....
å andra sidan, inte som 35 åring nu heller hi hi!
Men Ida kan verkligen sjunga, men inte jag  :-)

Ida med kompisarna inne i kyrkan!
(Ida står i mitten!)
Har även hört med tjejerna om det var ok att lägga ut bilden här,
vet ju hur känsligt det kan va i den åldern!!  ;-)


Hemma sen blev det god mat, tur att farfar Bosse är kock....
Tack snälla Bosse för den helt underbara potatissalladen (och allt det andra) som du hjälpte oss med!!
Dum som jag var glömde jag ta kort på maten (var väl för hungrig)

Ida vid present-öppningen!


Och gissa ven som stod närmast och gärna ville hjälpa till lite....
om inte lillebrossan :-)


Idag på förmiddan fick alla konfirmander ta nattvarden,
sedan var det kaffe och tårta efter!
Eftersom jag jobbade, så fick det bli Thomas och lilleman som fick gå på det!
Jag tror nog att Hugo är den största tårtälskaren som finns :-)




Kommentarer
Postat av: malin

va fin hon var =) härligt att det gick så bra allting massa kramar

2009-06-07 @ 18:09:46
URL: http://mailo.webblogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Så strongt av henne att sjunga i kyrkan, jag är övertygad om att det var jättevackert (precis som hon). Själv hade jag liksom du aldrig vågat, då min sångröst är synnerligen hemsk. Till och med Luran håller för öronen när mamma försöker ta ton ;-) Kram!

2009-06-07 @ 18:47:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Skönt att din dag är över :) Jag har mitt kvar på torsdag, så i dag har jag verkligen städat hela dagen :) Tog en mörk bild med flit eftersom jag inte frågat dom ,känsligt som du sa :) Antar att hon fick många fina presenter denna dag

2009-06-07 @ 19:24:16
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: catrin

ååå så fin hon e i håret, hoppas att hon fick det hon önskat sig!!!

ha en toppen kväll

2009-06-07 @ 19:46:28
URL: http://tnibakini.blogg.se/
Postat av: Mari

Gabriells sång är ju så fin.....och vad duktigt att våga. Ser att linslusen gärna ville vara med:-) fast idag var det ju IDA:S dag....och fina presenter brukar det bli oxå.



Vet du att jag har sett dej idag på Råslätt....utanför ditt jobb, blev så snopen att jag inte kom mej för att gå fram men jag jobbade ju oxå drog rullstol, så det var inte riktigt läge...tror det var du iaf.



Du stod utanför porten ungefär vid kiosken med en tjej som jag känner igen från ett DC....känner du igen det kanske?? Eller så har jag helt fel....





Ha en bra fortsatt kväll!! Kram!

2009-06-07 @ 19:51:46
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Lena Nilsson

Gud så söta de är barnen... förlåt, barn får man väl inte säga längre. Vad säger man??

Hälsa så gott och tacka henne för den underbara sången hon bjöd på.

2009-06-07 @ 20:54:47
Postat av: Sanna

Vad fin hon var och hälsa och gratulera.. Underbart att stå där som mamma och se sin dotter, kan jag tänka.. klart du ska vara stolt, ska man alltid vara..



Kramar om

2009-06-08 @ 14:48:54
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0