Hemma igen!

Det var jätteskönt att va iväg på en liten kort-weekend!
Och verkligen skönt att få umgås lite med mamma som det inte
har blivit så mycket av det senaste, eftersom hon är iväg på sin utbildning.

Vi har egentligen inte gjort så mycket. Strosade runt på stan och tog en fika.
På kvällen gjorde vi egna kebab, satt å tjötade och kollade på Robinson.
Jättemysigt - tack för en trevlig helg, mamma!

När jag kom hem till Jkpg så åkte vi direkt till ett Tupperware party som Thomas pappa Bosse och Fridur hade.
Hade bestämt innan att jag nog inte skulle köpa nåt, tyckte att jag inte hade nåt behov av några fler plastburkar.
Men visst hade jag gjort en beställning när jag åkte därifrån =).
En burk som ska hålla grönsaker fräscha i kylen länge!
(Mamma flinar nog när hon läser detta, eftersom jag tjatade om att
 Ikea-burkar duger lika gott) =)
Ja, ja - jag kommer ju iallafall ha fräscha grönsaker i fortsättningen.=)

Hugo tyckte det var väldigt roligt att dra omkring med weekend-väskan jag hade lånat från pappa.


Hugo fick mitt hjärta att smälta ikväll när jag läste go natt saga för honom.
Han la huvudet på sned å tittade med rådjursögon och sa miin maamma!
Sedan satt han å klappade min hand genom hela sagan.
Åh, lille hjärtegull - mamma ska aldrig åka ifrån dig igen. (Kännde jag just då iallafall) =).



Kommentarer
Postat av: lena nilsson

Tack själv Therese för en skön och avkopplande helg.Nu har jag fått energi för en ny vecka i skolan. Vi syns nästa helg. Hälsa familjen.//Mormor Lena

2009-03-23 @ 07:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0