Jobbat färdigt mitt 25-timmmars pass...

...rätt skönt att va hemma igen!

Hade fribiljetter till bomässan så Ida, Hugo och jag åkte dit, medans Thomas och Filip var på handboll.
Vi såg snygg-Matte och Willy från bygglov. Hade velat ta en bild på dom med Hugo (som andra barnfamiljer gjorde), men jag var alldeles för fisig för det.
När jag bad Ida om det trodde jag hon skulle dö! =)

Jag köpte iallafall ett sånt där set med diskmedelflaska och diskborsthållare som jag länge tänkt att köpa.
(Kan meddela dig Malin att den finns i ROSA = jättefin!)

Nu måste jag försöka få liv i Hugo som ligger och sover i soffan, alldeles för sent- så får väl se när han somnar ikväll!
(Tur att jag är ledig imorgon).


Wow, den här blev Hugo mäkta imponerad av!
 

Lite extra energi går det ju åt!


Efter det här roliga var Hugo dyngsur, tur att man är van och har extra byte med sig =).


Mycket snygg om jag själv får säga! Det står diskmedel på pumpflaskan men det syns lite dåligt =).


En väldigt trött Hugo som jag måste väcka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0