Mina två små sjuklingar!

Hugo har inte blivit något bättre, snarare tvärtom.
Hostar mer och har högre feber nu, lille stackaren =(
Även Ida är hemma med halsont, och jag hoppas verkligen vi andra klarar oss!
Jag har ju en förmåga att åka på allt...får väl käka en massa vitlök eller nåt,
nån som har nåt förslag på att minska chansen att bli sjuk? =)

Här sitter dom å kurar under filten och tittar på tv.
Hugo brukar iåf inte få sitta å äta knäcke i soffan
- men när man är sjuk å hängig så får man =)


Köpte du hem nåt gott fika åt mig, mamma?
Och jodå =) mamma hade köpt några "krya på" kakor!

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tack för rösten! Och vilka gilliga kort på sjuklingarna, sr lite småmysigt ut där i soffan :-)



KRAM! Hoppas de kryar på sig snabbt...

2009-05-05 @ 18:42:04
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0