Rasmus och lite fint glas!

Stockholmsresan var jättemysig....
och mysig var även
barnmusikalen"Rasmus på luffen"

Det märks ju att Benjamin Wahlgren kommer från en teater-familj, han var verkligen jätteduktig!
Sen kan jag ju tycka att han är lite lillgammal och lite "bror duktig" när man ser honom på intervjuer...men det blir väl lätt så kanske?!!



Vi sov väldigt fint också på det jättefina hotellet Rica som ligger på Kungsgatan.
(Väldigt snyggt och modernt inrett!)
Tyvärr underhöll jag min kollega och brukare med snarkningar hela natten....
ber om ursäkt för det hihihi!!


Och dan efter blev det lite shopping på stan,
finns ju så många härliga affärer som vi tyvärr inte har här hos oss!!
Lite julpyssel blev de i den stora panduro-butiken som vi ska pyssla med på jobbet!

Och själv handlade jag lite fina glas-saker!

En liten söt fingersalt skål (som jag länge tänkt köpa)
på Stockhome.



Och lite mera glas blev det på Lagerhaus!
Två fina ljuslyktor (kan man aldrig få för många av)   :-)



Och en supersöt godisskål (också Lagerhaus)



Nu ska jag fixa till lite mat här hemma,
sen ska vi åka ner med barnen så dom får sitt vaccin.
Hoppas vi slipper att stå flera timmar i kö...och att det finns nåt vaccin kvar??
Har hört lite rykten att det tillfälligt tagit slut??
Ja...vi får väl se när vi kommer ner!!



Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Åh så mysigt ni verkar ha haft det! Och den där skålen på lagerhouse stod jag också och höll i i helgen :-) Men då kollade gubben på mig och udnrade vad jag skulle med den till så då åkte den tillbaka, har ju redan många skålar. Det roliga var att när vi sedan var på Pentik så lyfter mannen upp samma skål å utbrister, "du borde köpt den" å pekar på prislappen, där var den 120 kr dyrare... Så var nöjd över ditt "fynd" .-)

2009-11-24 @ 14:02:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: catrin

Älskar oxå lagerhaus.... ser ut som om du hade en toppen helg.... Göttans!!!

2009-11-24 @ 17:45:33
URL: http://tinibakini.blogg.se/
Postat av: Anna

haha..jag sa oxå till ett par kollegor idag att man ALDRIG kan få för många ljusslyktor, men då sa min kollega att hon hade 130 stycken, och att hon nog tyckte det var lite väl många :) fast 1 minut senare sa hon att hon ville ha röda iitala :-)



ser ut som att du har gjort finfina fynd, speciellt gillar jag godisskålen.

kramkram

2009-11-24 @ 20:58:13
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Vännen!

Va kul att du är tillbaka, har saknat dig här!

Härligt med en Stockholmsresa och shopping, aldrig fel!

Kram

2009-11-24 @ 21:14:20
URL: http://liljan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja visst var teatern bra. Vad kul att du hittade lite nytt att köpa. Är alltid kul att komma hem med =) Såg på FB att ni fått tag på vaccin. Kram Åsa

2009-11-25 @ 14:13:37
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/
Postat av: Pysseliten

Har en vän som var där med sin Hugo med i söndags :)

Kul med teater det var ju ett tag sen sist för mig

2009-11-25 @ 20:35:59
Postat av: Bella

Så roligt att er stockholmstripp blev lyckad!! Och vilka fina saker du köpt, godisskålen var ju jättesöt :)



Hoppas det gick bra för er så att ni blev vaccinerade och klarar er ifrån tråkiga biverkningar!



Kramar BElla

2009-11-25 @ 21:28:45
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0