Att följa sitt hjärta!

Vill ni va med och tävla om ett jättefint halsband,
så kika in hos
Tidsoptimistens blogg!!
Hon har även skrivit dessa fina och kloka ord....

Har ni som jag, någon gång gjort saker som inte kändes bra för er? Hört er själva säga JA, fast att hjärnan har skrikit NEJ? Många av oss har gjort det alltför ofta.. Jag har själv lärt mig, genom åren och min själatrötthet, att det alltid, hur svårt det än må vara, alltid är rätt att FÖLJA SITT HJÄRTA! Numera har jag tagit som vana, då jag ställs inför olika frågor, tänkt inom mig, VILL JAG DET HÄR? Är man i svaret då bara helt ärlig mot sig själv, kommer det också kännas helt rätt, och du slipper den oroande klumpen i magen...  Jag tror starkt på det, att följa sitt hjärta, för det vet alltid vad som är bäst för just dig! Därför tycker jag det var ett självklart val av texten på brickan i min allra första smyckestävling. Hematitstenen symboliserar ju ditt hjärta, samtidigt som det ger dig styrkan att följa det....



Vill ni vara med och tävla om ett egentillverkat halsband?
Smycket är gjort av läder och silverpläterad cirkelbricka där
texten "Follow your heart"  finns instansat. I brickan hänger även
ett litet svart Hematithjärta, vilket är en halvädelsten som sägs ge
styrka och stärker självkänslan....


Kommentarer
Postat av: fia

oj visst ja det är ju onsdag hihihih jo jag är nog lite vimsig just nu hihihih.

nä inte det vita bordet tyvärr... det är ett i bok som dom reade ut för ett par år sedan men jag vill hemskt gärna ha ett i vitt.

kram .

2009-09-09 @ 11:45:23
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0