Det blev minsann...

en bloggfri kväll, när den käre mannen kom hem efter några dagar i Göteborg!

Först var hela huset fullt av folk...
vi firade storebrors födelsedag lite i efterskott!
Tårta, bullar och kakor...
tur att jag hade promenerat i en timme tidigare på dan iaf ;-)

Sedan blev det filmmys med Thomas på kvällen!
Eller ja mys?
Låg väl mest å gömde mig under kudden,
fyyy så otäck den var!!!
Fattar inte varför jag ska envisas med att se dom där förbaskade filmerna,
när jag egentligen inte tål att titta på dom!!
Riktigt ryslig...satt på helspänn nästan hela tiden!!



Ikväll blir det kräftskiva!!
Det ska bli riktigt kul :-)
Ska iåfs jobba extra imorn, och även på söndag...
så det blir väl rätt lugnt!

Dom otäcka kräldjuren...tur att det finns annat å äta också,
än dessa otäckingar  ;-)

Kommentarer
Postat av: Nina

Wow, då måste jag ta och titta på den där filmen så fort som möjligt! Ska informera min kära vän att filmen fick bra betyg!



Ja nu börjar man känna sig mer levande! Å Sam har fortfarande klarat sig, men börjar bli snorig och är lite loj. Så jag håller då tummarna på att det inte blir värre.



Åhh så gott med kräftskiva. Fast det tycker ju inte du! Men trevligt lär ni ju ha! Huvudsaken det =)



Tror jag ska baka idag! Receptet som Therese lagt ut såg ju enkelt och gott ut! Sen blire kanske att jag bakar en kärlekskaka oxå =)



Kramar!

2009-09-11 @ 10:43:55
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Tack :) Tur man har lite goa gulliga blogg vänner som piggar upp :) och även fördriva tiden ett tag :) Hoppas bli frik till imorgon har jobb helg och det vill man ju inte missa tur at jag är ledig idag .Tycker mest synd om Ebba kag lova henne att handla kläder idag men det finns ju hm på nätet :)

2009-09-11 @ 11:42:13
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha...låter som jag när jag ser en otäck film=)



Hoppas ni får en super trevlig kväll ( trots odjuren )

Kramizar Emma

2009-09-11 @ 12:05:24
URL: http://liljan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vi ska ha kräftskiva i morgon vi.

Nja jag gillar inte heller såna filmer när det bara kryper i kroppen för att man är så skraj.

Kram och trevlig kräftskiva och helg.

Åsa

2009-09-11 @ 21:50:07
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/
Postat av: Mari

Urk!! Såna filmer ser jag inte heller....inte många minuter av iaf.



Här blir en lugn helg, gött! Ledig och hundvakt, ska ha hundmys då med andra ord.



Kramen!

2009-09-11 @ 22:26:29
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: sara

Hej hej

Vi har också käkat kräftor ikväll, och en massa paj. Mumsigt :)

Usch sådana filmer klarar jag inte av. Det sjuka är att jag sitter och kisar eller blundar med ett öga. Precis som om det skulle vara mindre läskigt då..hihi

Nä, mer kärlek och komedi ska det vara. Sådana filmer som man nästan kan räkna ut slutet på. Då är det bra. Har hyrt en film som jag snart ska se här på jobb. The accidential housband, tror jag den hette.

Vågar absolut inte se något läskigt här på jobb, när man är själv.

Sov så gott!!

2009-09-11 @ 23:57:24
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0