Gissa vad?

Jo imorn minsann är det dax för ett besök på Gekås/Ullared igen!  ;-)
Vi ska se om vi hittar lite vinterkläder!

Till lilleman vet jag ganska säkert att jag hittar overall m.m....
ganska lätt att handla till småbarnen tycker jag!
Men till dom två stora är det värre...dom har inte samma smak som mamma!
Så därför får dom följa med å välja själva,
det blir lättast så ;-)
Ida har ju varit med innan, men det är första gången Filip är med!
Men dom är ju så stora att dom går själva...
skulle inte ens DRÖMMA om att ta med BUS Hugo ner dit!!

Har aldrig åkt en lördag innan,
och med tanke på att det är lön idag också så vågar jag knappt tänka på hur mycket folk det kan tänkas vara!!

Och jag lovar...jag kommer springa så fort jag ser en kamera,
tänker INTE riskera att komma med i dokusåpan "Ullared" som dom spelar in där nere nu :-)


                         En sån här ska vi nog lätt fylla imorn ;-)
       

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, visst är det underbart att få känna hur det sparkar i magen på en. Man vill knappt röra sej ur fläcken, utan bara ligger stilla och känner hur det guppar runt och när man till och med får se på utsidan hur det rör sej där inne =)

Och abslout kommer det när man själv sätter sej ner och tar det lugnt eller när man ska gå och lägga sej. Då vaknar den lille ;)

Så jag lovar att njuta sååå av alla sparkar, så hoppas vi att pappa får känna av dom i helgen oxå! =)



Önskar dej och din familj en riktigt fin och mysig helg tillsammans!

Kram kram

2009-09-25 @ 11:09:42
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: malin

Nämen Thereeeese , ska du till Ullet igen hihi.. Hur ska du då överleva utan din trogna följeslagare, dvs. mig ??

Jag antar att det är min tur att kolla webbcameran så kan ju du å Ida ställa er i rutan denna gången haha!!!

Jag tycker dock att du ska se till att KOMMA med för du är ju lite av en typisk Ullet msk.. så ofta som du ränner där =)

Shoppa lugnt nu gumman eller ja det behöver knappast jag säga för det lär ju coolingen göra =)

Ha det riktigt kanon nu

massa kramar

2009-09-25 @ 11:39:07
URL: http://mailo.webblogg.se/
Postat av: Linas inredning

Hoppas du får riktigt roligt och hittar en massa fina fynd :)

2009-09-25 @ 12:03:51
URL: http://linasinredning.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hi,hi vad roligt om man fick se dig i en såpa :-) Låter som ett kul men jobbigt projekt, men mest kul ;-) Hoppas ni får en fin dag! Kram kram Ps du har verkligen världens sötaste polis ;-) Ds

2009-09-25 @ 12:06:03
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: annas Perssonliga

Åh, vad kul. Jag vill också åka till Ullared. Helst inte på en lördag så jag förstår din oro. Mina små hade inte heller fått följa med. Siri skulle varit borta efter typ en kvart när hon känt av miljön.



Så söt Hugo med glassen. Även Siris favorit men hon kan även tänka sig piggelin.



Ha en härlig fredag!

Kram

2009-09-25 @ 13:55:07
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhh...så avis jag blir!

Skulle verkligen vilja åka dit oxå, synd bara att det är alldeles för långt för oss!

Hoppas du hittat en massa roliga fynd!



Kram

2009-09-26 @ 21:02:53
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0