Idag...

lyser en stor sol på himmlen....
och det känns såklart underbart!

Ska iväg sen och jobba kväll + nattjour,
men det har verkligen sina fördelar att jobba som personlig assistent...
man behöver ju inte sitta instängd på jobbet såna här fina dagar!

Fick en liten söt kommentar av Hugo nyss:
-Titta mamma...solen...det är sommar nu...NU kan vi åka till Liseberg!

Behöver jag ens tala om att detta barn älskar Liseberg ;-)
Och visst...vi har ju sagt att vi ska till Liseberg i sommar igen!
Så nu när solen lyste så mycket...så tyckte han minsann att det var dax!! :-)


Här är en Liseberg-älskare som tyckte att våra sop-rullar passade bra som hantlar att träna med....mycket fantasi har dom ju iallafall ;-)
 

----------------------------------------------------------------------

När jag var på min (vanliga) tur på Ikea sist...
handlade jag ett avlångt fat (som jag tror var tänkt till blockljus egentligen)
Där har jag nu samlat lite småsaker så man får lite ordning på köksbänken!

Kryddväxten är ju dock falsk...
eftersom den ändå hade varit död efter 2 dagar här hemma ;-)


-------------------------------------------------------------------------

Avslutar med att säga...
Grattis till lillebror som fyller hela 35 år idag!!

Lillebror Ronny med sin söta dotter Villemo!

-------------------------------------------------------------------


Nu ska jag ta en kopp kaffe till...
innan det är dax att ta tag i dom vardagliga sysslorna här hemma....
sedan iväg till jobbet och ta dom vardagliga sysslorna även där!  ;-)

Ha det så gott....KRAM på er!!

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Hi hi klart ni ska på Liseberg :-) Sötis!

Nu är vi 110 säker att det är koppor, bra att göra bort det när hon är så liten, vekar inte lida nämnvärt av dem. Stor kram till er!

2010-04-12 @ 13:41:36
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: cecce

Här skiner solen också!

Skönt att ha ett jobb som är lite friare och då man slipper sitta instängd på ett kontor.

Jag jobbar halvtid en tid nu och då blir där lite mer tid över för att vara ute:-)



Liseberg är toppen! Alla barn älskar nog det stället:-)



Hoppas du haft en fin dag!

Kram

2010-04-12 @ 17:00:54
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Lotta

Här har vi också haft sol hela dagen:)))

var ute och tog en prommenad på lunchrasten, så HÄRLIGT!!! kram

2010-04-12 @ 18:48:40
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Linda

Härligt med en massa sol, har haft 14 grader och klarblå himmel hela dagen, hoppas det håller i sig nu.

Våra barn längtar också till Liseberg, får bli en heldag där innan vi flyttar, vi är ju så vana att kunna åka dit när vi vill, nu kommer vi snart ha 100 mil dit.

Kram

2010-04-12 @ 21:19:16
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Anna

javisst är det ljuvligt med denna sol. Man kan inte får nog av den.

Älskar oxå liseberg även ifall jag inte är lika liten som Hugo, man blir aldrig för gammal för att åka karuseller, blir som ett barn när jag får åka balder hihi

sköt om dig. kram

2010-04-12 @ 21:56:21
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Mari

Härligt med vårsol....nu känner man att man vågar hoppas att det inte kommer ner mer vitt.



Perfekt med ett sånt fat eller bricka att ha lite "bråte" på. Supersnygg o fejkväxt är helt OK i min värld:-)



KRAM o ha det så gott!

2010-04-13 @ 05:17:45
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: annas Perssonliga

Hej!

Visst är det skönt att vi har så nära till Ikea. Man kan åka dit för ingenting eller bara handla ljus...



Jag håller med Hugo, helt klart dax att åka till Liseberg! Mycket mindre folk så här innan sommaren.



ha det gott!

Kram

2010-04-13 @ 20:57:30
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Kicki

Vi kan ta Liseberg när ni kommer hit. Eftersom vi kan ta tåget in till stan kan vi dessutom ta oss ett glas vin eller en god öl under dagen :) Hoppas på fint väder dock.



Kramar

2010-04-19 @ 18:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0