Kanske på tiden....

...att lägga in ett inlägg på denna ödsliga blogg!! :-)

----------------------------------------------------------------

Visst är det väl helt underbart att den underbara våren kommer med stormsteg....
njuter av varje vårtecken :-)
Förutom alla äckliga småkryp då såklart...dom klarar jag mig gott utan!!


Och påsken är avklarad också...
den käre mannen fyllde år på själva påskafton så vi hade en kombinerad påskafton med födelsedagsfirande!
 
Grattis Thomas i efterskott....
nu är du minsann äldre än mig i hela 2 månader hehe!!  ;-)

(Thomas med en liten bebis-Hugo...åhhh det känns som igår!)


---------------------------------------------------------------

Jag har varit så glad för att ingen av våra tre barn aldrig har slängt sig på golvet i affärer och bara skriker (som små monster!!)

Hm....tills igår då vill säga!!!!

Jag och lillebrossan hade varit i stadsparken med hans dotter Villemo,
och Ida och Hugo!
Allt var frid å fröjd....vi matade fåglarna i dammen och barnen lekte i den stora lekparken!
Sedan åkte vi förbi Ikea och tog en korv,
och sen skulle vi till Ica Maxi och handla lite!

Och där förvandlades min lille söta son...till ett litet monster...jisses,
har aldrig sett honom sån?!?
Började med att han inte fick köra den stora matvagnen själv....
sen bara fortsatte det, och allt jag sa tyckte han var fel!

Så när han slänger sig ner och skriker på golvet så tänkte jag att nu räcket det!!
Lyfter upp honom och går ut därifrån!
Eftersom jag vet att Thomas är på väg hem från jobbet,
ringer jag och säger att han får komma å hämta upp sin älskade son!
(så vi andra kan fortsätta handla sen)

Men kan ni förstå...hur svårt det är att bära ut en 3 åring som skriker och sprattlar!!
Jag har ont i armarna idag!!

Och jättekul när HELA Maxi stannar upp...och tittar när jag kommer med mitt lilla monster som skriker så det ekar på hela varuhuset!!
Det kommer dessutom en arbetskompis till mig (haha typiskt nog) och hon är så gullig och försöker avleda honom...men det struntar han totalt i, och fortsätter bara att skrika!!

Mmmm javisst är det väl underbart med dessa barn!! :-)

BUSUNGE!!!!!!!



Nähä...nu är det väl dax att sätta igång med städning här hemma,
kommer lite vänner hem på middag ikväll!

Och måste hjälpa Filip att packa klart också....
han ska iväg på handbolls-cup hela helgen!

Ni får alla ha en härlig fredag....KRAM!!


Kommentarer
Postat av: Mari

Jisses!! Var det ni som förde ett sånt herrans liv??

Var där och blev helt chockad...skojar givetvis ler.



Ha det så gott!

2010-04-10 @ 08:46:11
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Kul at se en bild på mannen med :)

Och Hugo ser ut att må toppen ;) Ha en bra kväll ,vi ska bort till vänner sen väntar resa för mig i morgon :)

2010-04-10 @ 17:11:44
Postat av: Sockenvägens Söta

Hej vännen! Så skönt att höra att fler har ett livligt och friskt barn, är själv fortfarande slut sedan torsdagens tripp till stan med Luran... ler Trevlig helg!

2010-04-10 @ 19:24:40
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: annas Perssonliga

Hej!

Ja du de små liven har en helt egen vilja som är svår att hantera ibland. Det bästa var att du tog kontroll över situationen och visade direkt att det inte var okej, superbra, tycker jag!!!



Kul att du är tillbaka!



sv:Matchen slutade 1-1. Som tur är har mannen inte ringt mer, läskigt var det.Har aldrig hänt innan att "supporters" ringt hem.



Ha en fin kväll!

Kramar

2010-04-10 @ 20:15:31
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: cecce

Hej!

Min son är också på handbollscup hela helgen! Det är inte Tuna-elit månne i Eskilstuna?? I så fall är de på samma!:-)



Konstigt att små, söta, gullungar kan bli små monster på no time:-)

Jobbigt, jobbigt!

Tur det går över!!



Ha det så bra!

Kram

2010-04-10 @ 22:18:30
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

ohhh...låter som en inte alltför angenäm stund på Maxi :-)

Konstigt att dom där små sötisarna ibland kan bli små monster :)

kram kram

2010-04-10 @ 23:06:09
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0