Alltid...

lite seg så här efter en journatt på jobbet!
Så jag tror inte det blir nåt vettigt mer gjort idag ;-)

Var förbi en mammaledig arbetskamrat idag på vägen hem från jobbet,
och hon har verkligen världens snällaste
(och ja sötaste mé för den delen) lilla dotter!
Tack Anna för den mysiga fikastunden ;-)
(Och det var ju självklart kul å träffa dig med, Martina...
den lilla stunden som det blev,
och såklart...dina små kids är också supersöta hihi!!)



Känner mig lite fix & inrednings "deppig" just nu också
(hehe om det nu finns nåt som heter så!!)
Har en hel del som jag tänkt fixa med här hemma...
men har verkligen ingen inspiration!

Skulle va skönt med ett litet trollspö man kunde vifta lite med,
så vips...sitter de nya gardinerna på plats ;-)



Kan tipsa om en bra serie med oliv handvårdserie som jag köpte på Ica Maxi sist när vi var där och handlade!
Handtvål, handskrubb och handlotion.
Kan behövas lite fukt till torra händer som det blir i kylan vi har nu!


Nä...nu ropar soffan på mig :-)

Ha det så gott...KRAM!!

Kommentarer
Postat av: catrin

den serien e super...

Kram på dig!!

2010-02-04 @ 22:10:30
URL: http://tinibakini.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Morron goa du! Ja visst går det i vågor hur pysslig och fixig man känner sig men du det bästa med 101 nya ideér är att det finns alltifrån lätta, medel och svåra pyssel i vita till färgsprakande stilar + lite påsktips! Så spring och köp! :-) Inspirationen kommer bums! LOVAR!

Önskar dig en fin dag och en trevlig helg vännen!

Kram

Therese

2010-02-05 @ 07:27:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej du :)

De där handkrämerna tittade jag på sist jag var på Maxi. Efter ditt tips måste man ju köpa dom också ;)

Ha en härlig fredagkväll. Nu ska jag snart bege mig till jobb. Tur man hinner med en snabb liten bloggrunda innan.

Krmais

2010-02-05 @ 11:09:27
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0