Lite småplock i lillemans rum!

Håller på å fixar lite i lillemans rum,
men helst skulle jag vilja ha lite nytt på väggarna där inne.
Färgerna beige, blå, brun känns lite för baby och "för snällt",
för Hugo som fyller 3 år snart (november)...och blir stora killen! :-)
Nånting i turkost eller grönt tror jag skulle bli snyggt!
Ja...vi får väl se hur det blir!

Ida (och jag också iåfs!) vill skifta rum,
så får väl se om det hinns med under veckan!

Dom som känner mig, tycker säkert detta inte alls är nåt konstigt!
Var vi än har bott, så har rummen skiftats rätt flitigt :-)
Men det är lite kul...blir lite som en förnyelse!
Och det drar ju även med sig en del jobb....kanske mindre kul då!

En liten läshörna av Ikeas låd-hylla.
Ska göra dekorplast-bokstäver till lådorna vad dom innerhåller.
Har bara inte bestämt i vilken färg än.



Go´natt lille gubben!!


Kommentarer
Postat av: annas Perssonliga

Godmorgon!

Jag tycker Hugos rum är kanonsnyggt,inte alls bebis. Fast så är det väl man tröttnar fort själv...

Jag är också sugen på att fixa iordning så tjejerna kan dela rum (Vi har 2 stora sovrum) funderar på att byta rum med oss så de får det allra största.. vi får se hur det blir.



sv:Fantastiskt skönt att de vann!!!!



Ha en härlig tisdag!

Kram

2009-09-29 @ 06:55:17
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jo nog känner jag er allt :) Ombyte förnöjer men inte för ofta. Blir så jäkla tungt och mycket hål i väggen :)



Kram!

2009-09-29 @ 07:46:22
Postat av: Kicki

Glömde säga att Lill prins Bus rum inte alls är bebisaktigt. Det är stilrent och fint - som alltid :) Önskar jag hade samma sinne för stil, men tyvärr... Du har inte funderat på en karriär som inredningsdesigner? Tänk att få betalt för det man tycker om att göra :)

2009-09-29 @ 07:49:03
Postat av: Maria

Tycker att hans rum är jätte fint! Gillar randiga tapeter:)

Vi kan inte byta rum så där för vår säng rymms inte i ngt annat rum nu när vi delade av vårt JÄTTE sovrum på övervåningen. Men det passar ändå bra som det är nu.Barnen har en egen våning och jga tror att det akn blir bra när dom blir större!

Hoppas du får en skön Tisdag!!

Å nej jag har inga mer projekt nu...ville helst att dom ska sätta igång den hr förlossningen NU för jag har SÅ ont...kunde knappt gå igår...rullstolsvarning!!

Kram på dig

2009-09-29 @ 07:51:09
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tycker det är jätte fint och stilrent, men kan förstå om du vill få in mer färg! :-) Att byta rum är kul, det hade vi pippi på hemma i mitt föräldrahem, det å att möbelera om... ler åt minnena Och du ska definitivt jaga fatt på ett sådant galler till spisen, det är helt suveränt kan jag lova! Hoppas du känner dig piggare idag och att tröttheten släpper. Skickar en stor kram!

2009-09-29 @ 08:02:36
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: dahlarna

Vilket fint rum Hugo har! Vi skiftar aldrig rum! kanske man borde tänka på... ;-). Har nog blivit lite fast i tänket vi hade från början...



Ha en bra dag!

KRAMAR!

2009-09-29 @ 09:35:07
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag tycker det är jätte fint som det är! Det finns ju så mycket roligt nu man kan köpa till ungarnas rum, jag vågar kanppt gå i affärerna längre då jag bara hittar en massa nytt igen som vanligt..



Kramar om

2009-09-29 @ 10:30:48
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: cecce

Så pysslig du är!! Sonen kan skatta sig lycklig. Tycker att han har ett jättefint rum men färg är aldrig fel!

Hoppas du får ny energi och att tröttheten släpper.



Kram

2009-09-29 @ 11:25:45
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: sara

Så go han är där han sitter i sängen. Jag tycker väggarna är jättefina. Men det är ju alltid kul med lite förändring.

Hoppas du är lite piggare idag. Men det är så skönt att sitta/ligga och småslumra när barnen ser på nån film ;)

Kram

2009-09-29 @ 14:24:35
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Söt liten säng han har :)

Hoppas du är piggare idag .

Här hemma rivs det för fullt i badrummet

ska bli super kul att få nytt men det drjöer nog till jul innan det är klart .

Nu är det kaffe dags pysslar i gargaet idag målning ;( Inte min bästa sida vill få färdigt fort och det går ju inte med alla torktider

2009-09-29 @ 15:06:52
Postat av: catrin

tycker i och för sig att dessa färger som redan är e toppen men visst lite mera färg kan aldrig skada!!! kramens på er där uppe!!!

2009-09-29 @ 17:07:27
URL: http://tinibakini.blogg.se/
Postat av: MO

Ja men hans rum är ju supermysigt, älskar iofs de färgerna...

Men visst är det kul att förändra lite, här ska dottern överta utflyttade storebrors rum...Rutigt golv (svart/vitt) ska inhandlas, o sen två svarta väggar o två rosa väggar ska det målas...blir nog fint.



Ha de fint, kramar

2009-09-29 @ 19:32:08
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag tycker Hugos rum är jättefint och mysigt. Vilka coola bokstäver på väggen "Hugo", har du köpt dem eller gjort själv? Ska fixa Elias rum till helgen, men drar mig lite för det, måste montera ner lite hyllor och måla om en vägg (som Viggo ritat på)....hm får se vad som hinns med. Men det är ju så att när man gör om så blir det så fint!

Kram Åsa

2009-09-29 @ 20:16:51
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/
Postat av: Emma

Vilket mysigt rum han har lille Hugo!

Bokstäverna var kanonfina ju!



Kram

2009-09-30 @ 13:13:53
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0