Ja, då har vi kommit...

till det som man har gått å längtat efter ett tag.....
Melodifestivalen!! :-)

Här hemma är det väl mest jag och dottern som är glada för det,
mannen lite mindre glad hihihi!
Men det roliga är att han sitter ju oftast med å tittar ändå
(vad har han för val, menar jag!!) ;-)
Och han brukar vara rätt engagerad och tycka å tänka en hel del om dom olika låtarna....men det är ju inget han erkänner såklart!!  ;-)



Men en sak har jag inte riktigt hängt med på??
Vad var tanken när dom kom på att Dolph Lundgren
skulle vara en passande programledare??

Alltså...jag har väl inget emot honom eller så
(han kanske passar jättebra...vad sjutton vet jag?)
Men bara det här att komma på att just han skulle passa till detta som
vad jag vet inte alls har nån anknytning till varken musik eller festivalen!
Men men...jag kanske blir positivt överraskad  ;-)


Hoppas ni alla får en riktigt härlig fredag nu...KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Svägerskan ringde just å de hade fått biljetter tills i morgon kväll i Ö-vik :-) Så de ska dit å se det live, är allt liiiite avis. Och tack för tipset om filmen/boken, ska kolla upp boken omg!

Kramar i massor!!!

2010-02-05 @ 13:04:30
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja, oj vad jag längtar till melodifestivalen imorgon. haha, samma "visa" hos oss. Jag och barnen kommer att sitta klistrade vid Tv:n. medans jag misstänker att mannen gärna smiter undan. Men han brukar dyka upp i snabbgenomgången, och då har även han åsikter;)

Önskar dig en treevlig helg!

Kram

2010-02-05 @ 13:19:16
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Proforma

Ja, man kan allt undra vad dom tänkte på med Dolph! Ska bli kul att se hur han är i detta sammanhanget, kan inte ens gissa!

Trevlig festivalkväll!

Kram Irene

2010-02-06 @ 17:24:42
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha.. låter som ett inlägg som jag skulle kunna ha skrivit :)



Nu i efterhand så var väl Dolph helt ok. Lite stel i början bara...

Salem Al fakir var min stora favorit är glad att han gick vidare direkt.

Natti natti

2010-02-06 @ 23:38:18
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Jag undrar oxå varför Dolph är med. Var han bra eller helt värdelös?? Kan han prata svenska nu igen eller?? var det inte hans om glömt bort hur man pratade svenska när han blev intervjuvad för några år sedan?



2010-02-11 @ 16:05:35
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0