Min lilla...

tripp till Ikea och blomsterlandet (som jag skulle gett mig iväg på igår)
flyttade jag till idag istället!
Det var rätt skönt att få gå och hasa en hel dag i myskläderna  ;-)

Men på eftermiddan lyckades jag äntligen släpa mig in i duschen å bli människa igen...för på kvällen gick jag och en kompis på bio och vi tog även en fika på stan innan också - mys, mys, mysigt!!

Filmen vi såg var "Avatar" och jag måste väl säga att jag kände lite sisådär inför denna film.
Hur bra kan en film bli när mer än halva filmen är dator-gjord!!!
Men faktiskt...jag blev väldigt positiv överraskad!
Tyckte om den jättemycket...och så himla bra gjord var den ju!
Så den kan jag absolut rekommendera...och se den gärna på bio, för det är en riktig bio-film!!

  
 

Fantastiskt fina naturbilder....


Och det är nästan så man blir lite nyfiken att se hur ens egna Avatar skulle se ut :-)

Såhär ser Sigourney Weaver´s Avatar ut....
 
---------------------------------------------------------------------------------------

Här har det målats en del på förmiddan,
och nu åker väl play doh leran fram medans mamma får ta den super-roliga disken i köket och även ta hand om stans största tvätthög!!!

Det gäller att hålla tungan rätt i mun när man gör sina konstverk :-)


Ha det så himla gott...Kram!

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilken härlig myskväll, sådan där egentid är guld värd!!! Och ajg har också varit skeptisk till Avatarfilmen, men nu när du och många med dig skriver att den ÄR bra så blir jag onekligen sugen att se den. Just nu roar jag mig med Sommaren med Göran, allt för att få dan att gå ;-) Kramis!

2010-01-21 @ 13:18:25
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: lotta

Har också känt mig lite skeptisk till den filmen.

Men dottern tyckte också att den var bra,

så man kanske skulle pallra sig iväg någon kväll till bion:)

kramis

2010-01-21 @ 14:01:59
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack för tipset!! Jag hade tänkt o gå på snabba cash när den kommer....är ju ett fan av Joel K!!!



Kramis

2010-01-21 @ 14:11:47
URL: http://vittellersvart.blogg.se/
Postat av: Nina

Va roligt att du tyckte filmen va bra!

har hört massa bra om den så man måste väl se den. För jag är oxå skeptisk till den filmen!



Ja du ska vet att det inte är lätt att inte ens smaka på det man bakat! Men nu är det bara så att jag MÅSTE gå ner i vikt.

SEr ju inte klok ut!

Mår verkligen skit! Så det är bara att bita ihop och hålla sig borta från allt socker!

När jag gått ner ett visst antal kilon så kommer jag ju unna mig nått gott ibland. Men då måste jag minst ha gått ner 10 kg!



Hoppas du har en fin dag!

Kramar!

2010-01-21 @ 14:31:32
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Jag sitter med nys pys byxorna på nu har jobbat .Sen hem direkt och tog på mig dom ;)

Hoppas på att få brbbla idah i nya badkaret har väntat så .Har as ont i fötterna så det ska bli så skönt så :) Tror jag fått hälsporre för haft ont länge nu ;(

2010-01-21 @ 17:31:47
Postat av: Anna

är oxå himla sugen på att se den...i 3d..men jag gillar inte att gå på bio så jag drar mig lite för der..föredrar att se på film hemma i soffan :)

2010-01-21 @ 18:04:02
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hej svägerska!



Kul att du har kommit igång med bloggen igen. Det är alltid lika kul att läsa dina inlägg. Vi pratas ju inte vid så ofta som vi borde Vi såg Avatar för någon vecka sedan och jag håller med fullständigt. Det är en väldigt bra gjord film. Kan även jag varmt rekommendera att se den.

2010-01-21 @ 21:47:28
URL: http://narvitvablirett.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja visst är det underbart med all tvätt!

Har nyss strukit och vikt en hel massa tvätt och det är verkligen ingen favorit syssla så jag drar gärna ut på det!

Men nu var det välbehövligt och det är ju bara så sköönt när det är gjort=)



Önskar dig en bra kväll

2010-01-21 @ 21:52:04
URL: http://liljan.blogg.se/
Postat av: cecce

Superman vill jättegärna se Avatar men jag har varit högst tveksam. Men efter din beskrivning kanske jag ska ge den en chans:-)



Hoppas du har en skön kväll!

Kramar!

2010-01-21 @ 22:09:51
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Proforma

Sonen tjatar att vi ska titta på den filmen och jag känner väl så där inför den men jag kanske ska ge den en chans då!?

Blev det något köpt på Ikea eller kom du tomhänt ut där ifrån? Det lyckades jag med sist!

Kram Irene

2010-01-21 @ 23:52:27
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0